Gå til innhold

Menstruasjon og syn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Etter jeg tok Covid vaksine, og eller har hatt covid så har jeg fått ganske så sterke menstruasjon smerter samt kraftigere blødninger enn tidligere. Rimelig sikker på at det er kommet etter vaksina.

Men nå er det også noe annet rart.. vel, jeg begynner å bli eldre og har skaffet meg briller da jeg er i midten av 30 årene.. men jeg har aldri behov for å bruke de annet enn under mens, da ser jeg betraktelig dårligere enn ellers. Er ikke det snodig? Er det flere som har opplevd det? 

Anonymkode: 9194c...470

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke opplevd selv, men google "eye sight period" så ser du at det er er reelt fenomen. Interessant.

Anonymkode: 317f2...611

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei 

Etter jeg tok Covid vaksine, og eller har hatt covid så har jeg fått ganske så sterke menstruasjon smerter samt kraftigere blødninger enn tidligere. Rimelig sikker på at det er kommet etter vaksina

Anonymkode: 9194c...470

Samme her. Har vært hos fastlege, gynekologer etc, og ingen finner noe som helst. Jeg kan ikke gå én dag uten å ta p-pillen, for da blør jeg så mye og har så sterke smerter at jeg besvimer. 
Vil bare du skal vite at du er ikke alene.. ❤️ Jeg ble anbefalt av min lege å finne noe som stopper blødningene helt. For min del blir det kombinasjonspille, uten opphold med sukkerpiller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...