Gå til innhold

Dere som har telefon i bilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere MÅ skjønne at alle rundt hører den som er på høyttaler?? Hører ofte det fra biler som står parkert. Håper virkelig at jeg aldri er den i andre enden,uten å vite at alle rundt bilen til den jeg snakker med,hører meg! 

Anonymkode: 7af9d...8a6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der har irritert meg også 😄 Det må da være mulig å ta ned volumet et par hakk. Man får jo med seg hele samtalen mellom to personer 😄

Skrevet

Mye prat om kjønnssykdommer og slikt i sånne samtaler. :P

Anonymkode: e3899...9a7

Skrevet

Mange har jo på fullt volum skulle man tro. Har sittet på med ei venninne som snakker i tlf med folk på høyttaler. Makan til volum. 

Anonymkode: d4bda...e2c

Skrevet

Samme har jeg opplevd mange ganger. Går forbi biler som står parkert i gata med en person inni, som har telefonsamtalen sin på noe som må være maks høyttaler volum så det virkelig ljomer utenfor bilen. Skjønner ikke at det går an. Hvorfor så utrolig høyt? Alle utenfor bilen hører samtalen. 

Skrevet

Noen er bare slik og tar ikke hensyn til andres privatliv (den de snakker med i telefonen)

Jeg lar aldri andre få sjans til å høre mine samtaler med folk. Privatliv! Vi er flinke til å ta hensyn til andres privatliv vi som kjører Tesla.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mye prat om kjønnssykdommer og slikt i sånne samtaler. :P

Anonymkode: e3899...9a7

Faen, det er skummelt å snakke om kjønnssykdommer i telefonen med andre fordi man vet ikke om man er på høyttaler i bilen til noen som står parkert og utenfor bilen er det fullt med nysgjerrig publikum som hører på.

Det har jeg ikke tenkt på!😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...