AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Hei! Nå er jeg desperat etter noen å lufte tankene med så jeg gir KG et forsøk.. 😅 Jeg har snakket/snappet med en fyr siden mars, og vi har hatt god kjemi. Han har en god jobb, hvor han prestere bra. Vi er begge mellom 25-30 år. Vi klaffer godt på mange områder (Både humor, musikk/filmsmak, politikk, interesser osv). Han sa en gang etter han sendte meg «jeg er interessert i deg» og jeg spurte om det var snakk om sex eller noe annet, at «ja han var jo interessert i å ligge med meg, men også i å våkne med meg hver morgen». Han virker som en god mann, og har aldri gitt meg inntrykket av at han er en player/kun ute etter sex. Spesielt ikke når vi har pratet i så mange måneder, så tenker jeg at det finnes lettere måter å få seg noe på, haha.. Han bor for tiden i utlandet, så vi fikk ikke møttes før nå for litt siden. Jeg dro til han, hvor vi hadde 2 fine dager. Han kaller meg pen og vakker, og gir meg gode varme blikk. Vi så film, jeg lå i armkroken hans og han strøk på meg mens vi hadde gode samtaler. Etterhvert kom første kyssingen, hvor vi etter dette fortsatte å se filmen. Senere på kvelden ble det mer intimt og vi hadde sex. Her gikk det unna fort og gale, og etter det opplevde jeg han veldig distansert.. Det var ingen mer fysisk kontakt, annet enn at han strøk meg på låret til vi sovnet. Dagen etter var det heller ingen fysisk kontakt/klem/kyss.. Men, han kalte meg vakker og ga meg fortsatt varme blikk og sa tusen takk for besøket når jeg dro. Også når vi skulle si hade, så var det bare en klem. Skulle jeg tatt initiativ til mer fysisk kontakt?? Jeg var redd for å tvinge meg på, og ville gi han «space», men alt jeg ville var å være nær han.. Jeg angrer så på at jeg ikke tok mer initiativ, for å vise han at jeg er like interessert i han, som han har gikk uttrykk for at han er i meg. Jeg er redd han sitter igjen nå og synes jeg er «kald» og kjedelig.. Nå har han vært distansert (på snap, siden han er tilbake i utlandet..) de siste dagene, og jeg vet ikke hva han tenker/føler om meg og oss. Jeg føler nesten en kjærlighetssorg, og er redd han skal ha mistet interessen.. Er redd han ikke synes jeg var like «gøy» på ekte som han hadde tenkt, da jeg trenger litt tid på å åpne meg. Noe jeg forøvrig fortalte han. Vil ikke være pushy og masete, men jeg ønsker sårt å vite hva han tenker om tiden videre.. Orker ikke å være forpliktet til han, om han innerst inne tenker han er ferdig med meg og vår relasjon. Da ønsker jeg heller å vite det, for å kunne gå videre.. Så kjære fine mennesker her på KG, hvordan leser dere denne situasjonen? Hva bør jeg gjøre? Jeg har tydeligvis fått sterkere følelser for han enn jeg innbilte meg 🥺 Anonymkode: be58e...7fe
Andro Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Veldig typisk. Han liker jakten, men er uinteressert i byttet. Målet hans er nådd, og nå leter han etter en ny. Dere er ferdige.
Gjest Forvirret jente Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Skal sies at vi har jo snappet etter at vi dro fra hverandre, men ikke like mye/på samme måte som før vi møttes..
Enmanelskeråhate Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Han var ute etter ett ligg og det var det
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Om du også har vært litt tilbakeholden fordi du ikke vil virke pushy kan jo også han ha blitt usikker og tenkt det samme. Du må bare være ærlig og si du liker ham godt og lurer veldig på hva han ønsker skal skje videre. Gode, fine mannfolk som liker deg vil bli glade for å høre dette og vil ønske å møte deg videre på dette. Mindre interesserte, eller umodne mannfolk vil ikke møte deg skikkelig, eller spille spill med deg. Mitt råd er å styre unna disse... Anonymkode: 5fcb9...774 1
Gjest Forvirret jente Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om du også har vært litt tilbakeholden fordi du ikke vil virke pushy kan jo også han ha blitt usikker og tenkt det samme. Du må bare være ærlig og si du liker ham godt og lurer veldig på hva han ønsker skal skje videre. Gode, fine mannfolk som liker deg vil bli glade for å høre dette og vil ønske å møte deg videre på dette. Mindre interesserte, eller umodne mannfolk vil ikke møte deg skikkelig, eller spille spill med deg. Mitt råd er å styre unna disse... Anonymkode: 5fcb9...774 Ja jeg føler jeg holdt litt tilbake, noe jeg angrer veldig på.. Skal sies at han har fortalt sine foreldre om meg, noe jeg setter stor pris på. Så alt var helt fint, frem til etter vi hadde sex.. Jeg vet menn også kan bli usikre etterpå, og trenger tid. Hvor lang tid skal jeg gi ham til å samle tankene før jeg spør hva ståa er?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #7 Skrevet 25. august 2023 Forvirret jente skrev (2 minutter siden): Ja jeg føler jeg holdt litt tilbake, noe jeg angrer veldig på.. Skal sies at han har fortalt sine foreldre om meg, noe jeg setter stor pris på. Så alt var helt fint, frem til etter vi hadde sex.. Jeg vet menn også kan bli usikre etterpå, og trenger tid. Hvor lang tid skal jeg gi ham til å samle tankene før jeg spør hva ståa er? Altså, om han er interessert i deg spiller det ingen rolle om du prater med ham nå eller senere. Om han er noe å spare på så tåler relasjonen deres at du ringer han og forteller at du hadde det så fint med ham sist og at du liker ham godt. Du trenger ikke spørre om han er klar for ekteskap og barn liksom, men bare ha en normal samtale hvor du legger ved at du liker han og håper han føler det samme. Anonymkode: 5fcb9...774
Gjest Forvirret jente Skrevet 25. august 2023 #8 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Altså, om han er interessert i deg spiller det ingen rolle om du prater med ham nå eller senere. Om han er noe å spare på så tåler relasjonen deres at du ringer han og forteller at du hadde det så fint med ham sist og at du liker ham godt. Du trenger ikke spørre om han er klar for ekteskap og barn liksom, men bare ha en normal samtale hvor du legger ved at du liker han og håper han føler det samme. Anonymkode: 5fcb9...774 Nei du sier noe der, kjenner det er bedre å isåfall «rive av plasteret» jo før jo bedre.. Klarer ikke tenke på annet om dagen..
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #9 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Nå er jeg desperat etter noen å lufte tankene med så jeg gir KG et forsøk.. 😅 Jeg har snakket/snappet med en fyr siden mars, og vi har hatt god kjemi. Han har en god jobb, hvor han prestere bra. Vi er begge mellom 25-30 år. Vi klaffer godt på mange områder (Både humor, musikk/filmsmak, politikk, interesser osv). Han sa en gang etter han sendte meg «jeg er interessert i deg» og jeg spurte om det var snakk om sex eller noe annet, at «ja han var jo interessert i å ligge med meg, men også i å våkne med meg hver morgen». Han virker som en god mann, og har aldri gitt meg inntrykket av at han er en player/kun ute etter sex. Spesielt ikke når vi har pratet i så mange måneder, så tenker jeg at det finnes lettere måter å få seg noe på, haha.. Han bor for tiden i utlandet, så vi fikk ikke møttes før nå for litt siden. Jeg dro til han, hvor vi hadde 2 fine dager. Han kaller meg pen og vakker, og gir meg gode varme blikk. Vi så film, jeg lå i armkroken hans og han strøk på meg mens vi hadde gode samtaler. Etterhvert kom første kyssingen, hvor vi etter dette fortsatte å se filmen. Senere på kvelden ble det mer intimt og vi hadde sex. Her gikk det unna fort og gale, og etter det opplevde jeg han veldig distansert.. Det var ingen mer fysisk kontakt, annet enn at han strøk meg på låret til vi sovnet. Dagen etter var det heller ingen fysisk kontakt/klem/kyss.. Men, han kalte meg vakker og ga meg fortsatt varme blikk og sa tusen takk for besøket når jeg dro. Også når vi skulle si hade, så var det bare en klem. Skulle jeg tatt initiativ til mer fysisk kontakt?? Jeg var redd for å tvinge meg på, og ville gi han «space», men alt jeg ville var å være nær han.. Jeg angrer så på at jeg ikke tok mer initiativ, for å vise han at jeg er like interessert i han, som han har gikk uttrykk for at han er i meg. Jeg er redd han sitter igjen nå og synes jeg er «kald» og kjedelig.. Nå har han vært distansert (på snap, siden han er tilbake i utlandet..) de siste dagene, og jeg vet ikke hva han tenker/føler om meg og oss. Jeg føler nesten en kjærlighetssorg, og er redd han skal ha mistet interessen.. Er redd han ikke synes jeg var like «gøy» på ekte som han hadde tenkt, da jeg trenger litt tid på å åpne meg. Noe jeg forøvrig fortalte han. Vil ikke være pushy og masete, men jeg ønsker sårt å vite hva han tenker om tiden videre.. Orker ikke å være forpliktet til han, om han innerst inne tenker han er ferdig med meg og vår relasjon. Da ønsker jeg heller å vite det, for å kunne gå videre.. Så kjære fine mennesker her på KG, hvordan leser dere denne situasjonen? Hva bør jeg gjøre? Jeg har tydeligvis fått sterkere følelser for han enn jeg innbilte meg 🥺 Anonymkode: be58e...7fe Han ville kun ha sex med deg. Veldig sårende og dette har jeg opplevd med ca 7 forskjellige. K35 Anonymkode: 935db...291 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #10 Skrevet 25. august 2023 Må dere slutte å ligge så fort da. Dere blir såret. Menn liker jakten. De booster selvtilliten med å få snøret i bånn. Ergo de smører dama godt før sexen. Ikke vær dumme, jenter. Knip beina sammen til den rette mannen kommer og vil ha hele deg. Anonymkode: 619b6...52b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #11 Skrevet 25. august 2023 Andro skrev (3 timer siden): Veldig typisk. Han liker jakten, men er uinteressert i byttet. Målet hans er nådd, og nå leter han etter en ny. Dere er ferdige. Slik en generalisering. Anonymkode: 36ee7...69d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #12 Skrevet 25. august 2023 Post nut clarity 🤷♀️ Anonymkode: 96212...8d0
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #13 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må dere slutte å ligge så fort da. Dere blir såret. Menn liker jakten. De booster selvtilliten med å få snøret i bånn. Ergo de smører dama godt før sexen. Ikke vær dumme, jenter. Knip beina sammen til den rette mannen kommer og vil ha hele deg. Anonymkode: 619b6...52b Hvordan vite hvem som er den rette? Er selv en kniper som finner det vanskelig å stole på menn flest. Min erfaring er dessverre at jo mer uoppnåelig man synes å være desto mer utsatt er man for disse troféjegerne som digger jakten (men er totalt uinteressert i byttet). Du skriver selv at disse jegerne smører dama godt. Hvordan kan man på noen måte forsikre seg om at mannen er unntaket fremfor regelen etter å ha vurdert over lengre tid og det legges inn gode (og mulig manipulative) aksjer underveis? Noen damer slipper ikke innpå før de føler seg overbevist om at de har funnet en seriøs fyr, men det viser seg dessverre ofte at fyren likevel ikke er seriøs. Hvem er egentlig dum når jenta gir ting tid og kniper som faen helt til hun føler seg trygg, men så viser det seg at mannen likevel kun er en jeger som var ute etter en selvtillitsboost? Hvordan kan man være sikker på at fyren vil ha hele deg? Jeg trenger den jævla fasiten! Anonymkode: fec01...ac3
Twister Skrevet 26. august 2023 #14 Skrevet 26. august 2023 Jeg tror mye av svaret ligger i hvordan du oppfører deg etterpå nå. Ikke vær så tilgjengelig og gi han litt tid. Etter dette vil du se reaksjonen hans. Hør på podcaster om feminine energy. Mye å lære der 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå