Gå til innhold

Idiot-tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg betalt 285 kr for Tinder, og de bare låser kontoen og stenger meg ute uten grunn! Hvorfor??

Anonymkode: fe1ca...ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dickpicks'ene. Slutt med det! 

Anonymkode: 14949...116

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Bare tapere som betaler for Tinder. Hvis du Vippser meg 285 kroner, så kan jeg lære deg hvordan du skaffer deg damer/menn.

Anonymkode: 4b0e1...d47

Skrevet

Er det synlig for andre om man betaler? Skulle gjerne sett alle liksene, men får jo ikke det uten å betale. 

kvinne 34

Anonymkode: 1d0a1...d50

Skrevet

Har aldri skjønt greia med å betale for Tinder. Samme det om noen har likt profilen min om jeg ikke har likt deres, sjeldent det gjør de mer interessante eller attraktive i mine øyne. Er nok en grunn til at vi ikke har matchet, tenker jeg

Anonymkode: 7d23c...73c

• Liker 1
Skrevet

Hva har du sagt /skrevet som har fått noen til å rapportere deg?

Anonymkode: c2cea...dc1

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Har aldri skjønt greia med å betale for Tinder. Samme det om noen har likt profilen min om jeg ikke har likt deres, sjeldent det gjør de mer interessante eller attraktive i mine øyne. Er nok en grunn til at vi ikke har matchet, tenker jeg

Anonymkode: 7d23c...73c

Det er jo ikke sikkert at du har fått vedkommende opp da vettu

Skrevet

Jeg har Tinder gull, fatter ikke de som har gratisversjon for det fungerer jo ikke i det hele tatt. Har kommet ut av telling på antall matcher og chatter med mange. 

Skjønte ikke greia med Tinder før jeg betalte.. Var helt ubrukelig. 

Blitt kjent med mange fine menn, noen er venner som jeg snakker om alt med. En er spesiell og vi skal treffes. Er ærlig og seriøs. Sier fra før jeg  sletter matcher, takker for praten. 

Anonymkode: fdb48...7b5

Skrevet

Er på Tinder for å snoke :) Trenger ikke å betale for det.

Anonymkode: 9def1...dc8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 18.39):

Det er jo ikke sikkert at du har fått vedkommende opp da vettu

Jeg har betalt i perioder, og alle de som har likt profilen min har kommet opp i stokken under sveiping også. Har null utbytte av å betale. De som har likt min profil som jeg ikke har sveipet til høyre er gjerne enten langt utenfor området jeg søker i eller fullstendig uinteressante av andre grunner. Bortkastede penger.

Anonymkode: a330d...9d6

• Nyttig 1
Skrevet

Har aldri betalt, får alltid de datene jeg vil ha, for tiden uforpliktende og deilig.

M55

Anonymkode: 6c6b3...7ba

Skrevet

Det holder dessverre med at 1 rapporterer deg, og da stenger de uten noe mer snakk.

Anonymkode: a2d47...405

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 17.45):

Bare tapere som betaler for Tinder. Hvis du Vippser meg 285 kroner, så kan jeg lære deg hvordan du skaffer deg damer/menn.

Anonymkode: 4b0e1...d47

Kan snu på det. Bare tapere som ikke har råd til å betale for Tinder.

• Nyttig 1
Skrevet
norw skrev (2 minutter siden):

Kan snu på det. Bare tapere som ikke har råd til å betale for Tinder.

Tapere kaster penga ut av vindu og blir aldri vinnere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tapere kaster penga ut av vindu og blir aldri vinnere.

Mange vinnere som har et høyt forbruk uten at pengebruken spiller noen nevneverdig rolle, og uten at det er noe galt i det. Dette kommer du ingen vei med. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...