AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Jeg har ei venninne som jeg har ansett som min beste venninne i mange år. Jeg har alltid stilt opp for henne. Pratet på telefonen midt på natten hvis noe har skjedd, støttet døgnet rundt under prøverør og spontanaborter, tok meg fri fra jobb for å være over natten på sykehuset når hun ble lagt inn m.m. Vært på reiser sammen og alt som gode venninner gjør. For litt siden ble jeg utsatt for blind vold. Slag midt i ansiktet og mye blod. Ikke en gang har jeg fått en melding eller telefon om hvordan det går. Jeg sendte selv en oppdatering to dager etter hendelsen, men hørte ikke noe før og ikke noe etter. Jeg merker jeg er så skuffet. Sikkert dumt av meg å være skuffet, men følte på det at når jeg virkelig trengte henne så var det helt tyst ... 😔 Måtte bare få det ut selvom det ikke hjelper. Anonymkode: 1920f...eef 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Har du vurdert å si det til henne? Anonymkode: 1e2da...31f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ei venninne som jeg har ansett som min beste venninne i mange år. Jeg har alltid stilt opp for henne. Pratet på telefonen midt på natten hvis noe har skjedd, støttet døgnet rundt under prøverør og spontanaborter, tok meg fri fra jobb for å være over natten på sykehuset når hun ble lagt inn m.m. Vært på reiser sammen og alt som gode venninner gjør. For litt siden ble jeg utsatt for blind vold. Slag midt i ansiktet og mye blod. Ikke en gang har jeg fått en melding eller telefon om hvordan det går. Jeg sendte selv en oppdatering to dager etter hendelsen, men hørte ikke noe før og ikke noe etter. Jeg merker jeg er så skuffet. Sikkert dumt av meg å være skuffet, men følte på det at når jeg virkelig trengte henne så var det helt tyst ... 😔 Måtte bare få det ut selvom det ikke hjelper. Anonymkode: 1920f...eef Hun er jo selvsentrert. Se hva du skriver. Anonymkode: 83c60...c5b 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Nei, selvfølgelig er det ikke "dumt av deg å være skuffet"! Hun er rett og slett ikke en god venninne for deg. Det finnes ingen unnskylding. Venninnen min gikk gjennom noe vondt for en tid tilbake, og jeg sendte henne meldinger hver dag, ringte til henne hver kveld i en periode. Hadde ekstremt dårlig samvittighet fordi jeg ikke hadde muligheter for å besøke henne, men det handler om at hun bor et godt stykke unna og min egen helsesituasjon. Men jeg viste likevel at jeg var der for henne. Dette er ikke et vennskap. Selv om hun ligger syk så klarer hun en melding til deg. Anonymkode: 447c8...c79 2
Amistad Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Det er jo ikke dumt av deg å være skuffet. jeg hadde blitt skuffet selv. Du må nesten prate med henne om akkurat dette. du må fortelle og forklare med eksempler. Så må du bruke litt tid på å tenke igjennom de svarene du får. så velge om hun er besteveninne-emne eller ikke. men det er bittelitt typisk i slike sammenhenger at man lager det mer komplisert enn man trenger det, og lar seg bli såret på nytt og nytt og nytt. Slik ruller ballen og nye innlegg lages. 1 1
Khloe P.T Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 Er du helt sikker på at hun har fått og lest den meldingen du sendte henne? Jeg synes det høres helt utrolig ut at hun ikke har gitt noe lyd fra seg. Har hun lest meldinga uten å ta kontakt er hun ikke mye til venninne! Jeg stusser litt over at du ikke har sett tegninga tidligere. Derfor jeg lurer på om hun faktisk har fått det med seg. Men, er det slik du tror har du all grunn til å være skuffet. Du har virkelig stilt opp som en supergod venninne - hun fortjener deg ikke. Håper det går bra med deg etter overfallet
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Skrevet 26. august 2023 Khloe P.T skrev (12 timer siden): Er du helt sikker på at hun har fått og lest den meldingen du sendte henne? Jeg synes det høres helt utrolig ut at hun ikke har gitt noe lyd fra seg. Har hun lest meldinga uten å ta kontakt er hun ikke mye til venninne! Jeg stusser litt over at du ikke har sett tegninga tidligere. Derfor jeg lurer på om hun faktisk har fått det med seg. Men, er det slik du tror har du all grunn til å være skuffet. Du har virkelig stilt opp som en supergod venninne - hun fortjener deg ikke. Håper det går bra med deg etter overfallet Jeg glemte å skrive at hun svarte på meldingen jeg sendte. Fikk noen hjerter tilbake og at det var bra det går bra. Mannen hennes har sendt mange meldinger til min mann for å høre hvordan det går med meg. Kanskje han sier til henne at det går bra, men hadde fortsatt vært bedre om hun spurte. Hun var der når det skjedde også så hun så alt. Takk, går bra nå. Fortsatt litt øm, men blåveis og merker er borte heldigvis Anonymkode: 1920f...eef
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun var der når det skjedde også så hun så alt. aha! Kanskje hun er så flau fordi hun ikke hjalp deg, at hun ikke tør å melde seg Anonymkode: 41dc8...0f6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Skrevet 26. august 2023 Jeg skjønner at du er skuffet, og det er nok berettiget. Men kan det være hun tror du vil være i fred og slappe av? Anonymkode: dbee0...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå