Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig kort fortalt: Kjæresten har vært/er alkoholiker. Jeg har gitt han flere sjanser, men blir lurt hver gang, derfor er vi nå bare venner, jeg klarte ikke mer. Jeg så han nylig på polet igjen og er redd for han. Prater mye med han..

Når jeg ble sammen med han ble jeg advart om at han er alkoholiker, men jeg tok ikke advarselen på alvor. Jeg sa heller aldri til kjæresten hva denne personen hadde sagt fordi jeg tror han hadde tatt det veldig tungt å få vite at denne personen hadde skjønt dette om han. 

Nå lurer jeg på å fortelle det allikevel. Kanskje han trenger en støkk for å klare dette.. Eller bør jeg la vær? Hva tror dere? 

Anonymkode: 027b9...5d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man slutter ikke å være avhengig fordi folk kanskje vet. Han trenger hjelp, som han må ordne selv dessverre. At noen vet hjelper ikke.. 

Anonymkode: 9ecd4...e58

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man slutter ikke å være avhengig fordi folk kanskje vet. Han trenger hjelp, som han må ordne selv dessverre. At noen vet hjelper ikke.. 

Anonymkode: 9ecd4...e58

Nei, jeg vet, han slutter ikke bare fordi noen vet, men jeg føler at han tror at dette er så skjult og at det bare er meg han "lurer" liksom. Kanskje han hadde sett litt mer alvoret hvis han skjønte at andre også ser... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg vet, han slutter ikke bare fordi noen vet, men jeg føler at han tror at dette er så skjult og at det bare er meg han "lurer" liksom. Kanskje han hadde sett litt mer alvoret hvis han skjønte at andre også ser... 

Min erfaring rundt dette er at det ikke hjelper. Uansett hvem/hvor mange som vet. Drikkingen blir kun mer skjult for de som vet. 

Anonymkode: bf92f...71c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...