Gå til innhold

HATER at jeg blir så kåt av utroskap gjort mot meg. Sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nå eks var utro mot meg på en helt utilgivelig måte. Det var rett ut med en gang, ba han pakke sammen og komme seg ut av leiligheten og livet mitt. Null kontakt etterpå. Heldigvis.. 

Problemet er at samtidig som jeg er rasende over det han gjorde, så tenner det meg på en syk måte. Og jeg hater det virkelig. Jeg går rundt og er sint når jeg tenker på de, og så blir jeg kåt når jeg tenker på de to sammen. Får bilder i hodet mitt. Og så blir jeg så kåt at jeg bare MÅ onanere og få orgasmen ut fortest mulig så jeg kan få tankene vekk. Men det tar ikke mange timene før jeg igjen må onanere av samme grunn. 

Det er bare sykt slitsomt. Sånn var det også for noen år siden og, når en annen kjæreste var utro mot meg. I ukevis fantaserte jeg om de og plaget meg selv. Er ikke dette selvskading? Hvordan pokker blir jeg kvitt denne syke greia? Jeg er jo først og fremst bare veldig lei meg og såra..

Anonymkode: 9edbd...562

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Min nå eks var utro mot meg på en helt utilgivelig måte. Det var rett ut med en gang, ba han pakke sammen og komme seg ut av leiligheten og livet mitt. Null kontakt etterpå. Heldigvis.. 

Problemet er at samtidig som jeg er rasende over det han gjorde, så tenner det meg på en syk måte. Og jeg hater det virkelig. Jeg går rundt og er sint når jeg tenker på de, og så blir jeg kåt når jeg tenker på de to sammen. Får bilder i hodet mitt. Og så blir jeg så kåt at jeg bare MÅ onanere og få orgasmen ut fortest mulig så jeg kan få tankene vekk. Men det tar ikke mange timene før jeg igjen må onanere av samme grunn. 

Det er bare sykt slitsomt. Sånn var det også for noen år siden og, når en annen kjæreste var utro mot meg. I ukevis fantaserte jeg om de og plaget meg selv. Er ikke dette selvskading? Hvordan pokker blir jeg kvitt denne syke greia? Jeg er jo først og fremst bare veldig lei meg og såra..

Først og fremst ... er det et problem? Altså et ekte problem?
For meg høres det ut som mange andre fantasier og tanker man har, men som man ikke ønsker å level ut (dog, kanskje på et litt mer intenst nivå). Folk drømmer, fantaserer, tenker og onanerer til de rareste ting, så hvorfor ikke en eks som har sex med en annen?

Kan du vri litt på det? F.eks ta bort delene med utroskap og heller kose deg med den andre delen ... det at de to har sex? Det er vel den delene av hendelsen som er opphissende framfor bedrag og utroskapen?

Folk har jo guilty pleasures når det kommer til musikk, mat, whatever, så hvorfor ikke sex? Og så ha et klart skille om at dette er en tanke du kan få masse seksuell nytelse av for deg selv... og kanskje legge det vekk om / når du får en ny kjæreste?

• Liker 1
Skrevet

Vil bare si at jeg har hatt det på samme måte. Man føler seg helt gal. Kåt, vill av raseri, såret, fortvilet og hele pakka på en gang. 

Anonymkode: 11a70...ca1

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med det? Problemet er jo at du kaller det utroskap. Hadde jo vært helt uproblematisk om man ikke på død og liv skulle sverge til seksuell ekslusivitet. Ødelegger jo de fleste forhold og legger kun en stor hemning på sexlivet. 

Anonymkode: 4e4cc...2da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hva er galt med det? Problemet er jo at du kaller det utroskap. Hadde jo vært helt uproblematisk om man ikke på død og liv skulle sverge til seksuell ekslusivitet. Ødelegger jo de fleste forhold og legger kun en stor hemning på sexlivet. 

Anonymkode: 4e4cc...2da

Nå får du gi deg. Du er vel samme fyr som går igjen i alle tråder om utroskap. Handler ikke om hva man kaller det. Ikke er det noe man kan styre selv heller. Dette handler om svik og følelser. Jeg er monogam. Ikke av eget valg, det er slik jeg er. Finn deg er polyamarøs partner og lev ditt liv slik du ønsker. La andre få leve slik de vil uten at du kritiserer. Og forresten; åpne/polyamarøse forhold kan også føre til utroskap. Det er kjøreregler der slik som i monogame forhold. 

Mistenker sterkt at du er en utro dritt som forsøker å legge det over på den bedradde parten. Akkurat som om den personen har valgt å ikke ønske at partneren skal sex med andre. Det var ikke din skyld at forholdet endte når du var utro. Det var på grunn av at partneren din ikke godtok det. Han/hun var den store stygge ulven. 

Ts: jeg kan fantasere om at min partner har sex med andre. Jeg blir både kåt, sint, sjalu og usikker på samme tid. Tror nok det ligger noe i det, at man kan fantasere om noe uten at man ønsker å få det gjeninnført. Her tenner kanskje du på at partner har sex med noen andre I FANTASIEN, men det faktum at han levde ut fantasien og i tillegg bak din rygg får frem alle de vonde følelsene i tillegg. Kanskje klarer du å skille disse to tingene etter hvert eller kanskje går det over og du glemmer det helt. En ting som er sikkert; du kommer nok ikke til å være kåt og sint for evig. Og nei, du er nok ikke unormal som kjenner på dette. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Når du løser tankene dine med et oxytocin rush, som en orgasme, så betinger du ditt eget tenningsmønster. Med det går noe du tolker som negativt over til å tolkes som positivt, begge deler skjer i underhjernen. Uroen er at den fremre delen av hjernen, logikken ikke helt syns dette er ok. Så uroen du kjenner på er kampen mellom disse sentrene. Og spørsmålet er hvem av dem lar du seire.

Jeg kjenner til min samboer sin indre ideverden, og med det kan få ord under sex utløse mye energi, orgasmer, hos henne. For hennes del vet hun at jeg aksepterer og ivaretar denne delen av henne, og forvalter den slik at hun kan være trygg i egen seksuell utfoldelse. For din del kan det du opplever være en flott katalysator til seksuell nytelse, men bare om du aksepterer din delthet, at du ikke alltid må være den likendes, korrekte og overtenkende. Av og til kan det være bra å bare la det flyte, om så under onani, eller med den du er trygg med.

Da kan du fort ende opp med et forrykkende godt sexliv, samtidig som du har energi til å gripe dagen, gjøre det som gir deg et godt liv - noe som ofte bidrar til at de rundt deg og får det bedre.

.

Anonymkode: abbc2...d83

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror kanskje du kunne like å ha en partner med realisasjon til deg og en til. At det er åpent? 💜 skjønner at det der er vanskelig ..😞

Skrevet
SinfulBby skrev (55 minutter siden):

Jeg tror kanskje du kunne like å ha en partner med realisasjon til deg og en til. At det er åpent? 💜 skjønner at det der er vanskelig ..😞

Nei. Dette handler jo ikke om det. Jeg respekterer de som driver med poly, men jeg er 100% monogam. Og sånn kommer jeg alltid til å være. 

Jeg liker ikke dette. Men jeg må gjøre det likevel. Ingenting annet tenner på tidspunkter. Trøsten er at det går over etter noen mnd. Eksen som var utro mot meg først har jeg for lengst glemt. Blir bare likegyldig når jeg tenker på han, og bryr meg ikke. Håper jeg etterhvert at jeg kommer meg dit når det gjelder min ferskeste eks/drittsekk også. 

Det er bare veldig slitsomt mens dette står på. Takk til dere som faktisk forsto problemstillingen min og har samme opplevelser selv ❤️

• Liker 2
Skrevet

Jeg også tenner på å være sjalu, eller mer det å se for meg min partner med en annen. I alle mine forhold har jeg brukt denne fantasien for å få orgasme. Jeg fant ut at jeg var slik skrudd sammen etter min første kjæreste var utro mot meg og det var jo så klart blandede følelser rundt dette. But it is what it is.

Anonymkode: 98200...4d2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei. Dette handler jo ikke om det. Jeg respekterer de som driver med poly, men jeg er 100% monogam. Og sånn kommer jeg alltid til å være. 

Jeg liker ikke dette. Men jeg må gjøre det likevel. Ingenting annet tenner på tidspunkter. Trøsten er at det går over etter noen mnd. Eksen som var utro mot meg først har jeg for lengst glemt. Blir bare likegyldig når jeg tenker på han, og bryr meg ikke. Håper jeg etterhvert at jeg kommer meg dit når det gjelder min ferskeste eks/drittsekk også. 

Det er bare veldig slitsomt mens dette står på. Takk til dere som faktisk forsto problemstillingen min og har samme opplevelser selv ❤️

Man kan jo bli kåt av det utroligste også, men likevel litt underlig i din situasjon. Du vil jo ikke være det, men blir det likevel.

Skrevet

Altså, jeg blir kåt av å se på såkalte stesøsken som har seg med hverandre (har ingen stesøsken). Har jo ikke lyst til at noen skal oppleve å ha sex med sitt stesøsken/søsken i virkeligheten. 

Jeg blir også kåt på tanken av å bli voldtatt. Men jeg har faktisk blitt voldtatt av noen som sto meg svært svært nær. Og det var en av de verste og vondeste tingene som har skjedd meg. Allikevel er det en fantasi som fortsetter, men noe jeg ALDRI håper at skjer igjen. 

Da jeg var barn ble jeg utsatt for seksuelle overgrep av en nabo. Han var voksen og jeg var barn. Jeg likte ikke det verste, men da han stimulere meg så likte jeg det. Det gjorde at jeg i ungdommen bare tente på voksne menn. Jeg hadde normale seksuelle relasjoner(hvis du ser bort fra at de var voksne og jeg var 16, liksom), og etter hvert har jeg jo klart å få et relativt normalt forhold til sex. Og det handler ikke bare om at jeg selv er voksen og at det derfor er naturlig å gå inn i relasjon med "de voksne" 🙈😅 

Noen ting må man jobbe mot, andre ting må man bare akseptere. Det går over til slutt og du finner noe annet å obsesse over. 

Anonymkode: f00b5...709

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...