Gjest Lurven Skrevet 29. september 2023 #81 Del Skrevet 29. september 2023 Kvakky skrev (8 minutter siden): Joda Kvakk for dem selv frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 29. september 2023 #82 Del Skrevet 29. september 2023 Lurven skrev (7 minutter siden): Kvakk for dem selv frue 😆 Bare tullaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. september 2023 #83 Del Skrevet 29. september 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): 😆 Bare tullaaa Jeg og😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. september 2023 #84 Del Skrevet 29. september 2023 Spise kylling og se tv i pysj. 😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2023 #85 Del Skrevet 29. september 2023 Jeg skal være hjemme hos meg selv, alene med min data eller tv. Massevis av hyggelige folk der...og så skal jeg i seng før tolv har jeg bestemt. Gleder meg. Potetmos og pølser er spist, så da var det bare noen brødskiver til kvelds og så er kvelden over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. september 2023 #86 Del Skrevet 29. september 2023 Sove 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #87 Del Skrevet 30. september 2023 Være rolig for å bli frisk fortest mulig. Vaske litt tøy. Spise pizza og se stjernekamp🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #88 Del Skrevet 30. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Være rolig for å bli frisk fortest mulig. Vaske litt tøy. Spise pizza og se stjernekamp🙂 Høres ut som en god plan 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #89 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Høres ut som en god plan 😊👍 👍☺️ Er din lignende? Mann fikk velge mellom Stjernekamp og Skal vi danse☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #90 Del Skrevet 30. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 👍☺️ Er din lignende? Mann fikk velge mellom Stjernekamp og Skal vi danse☺️ Ja veldig lignende, blir sånn 1. Pizza & BluesAsylet 2. Poirot 3. Stjernekamp 😊☺️👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #91 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja veldig lignende, blir sånn 1. Pizza & BluesAsylet 2. Poirot 3. Stjernekamp 😊☺️👍 Koselig! 🥰 Gøy med ny Mord og Mysterier. Den økologiske mølla😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #92 Del Skrevet 30. september 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Koselig! 🥰 Gøy med ny Mord og Mysterier. Den økologiske mølla😃 Veldig koselig 😊 Ja den var artig 😀 gøy å se nye episoder 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 30. september 2023 #93 Del Skrevet 30. september 2023 Har ingen plan. Buhu 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #94 Del Skrevet 30. september 2023 Kvakky skrev (32 minutter siden): Har ingen plan. Buhu 😭 Gjør som meg og se Stjernekamp 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 30. september 2023 #95 Del Skrevet 30. september 2023 I kveld skal vi visst på date "På den baren du liker så godt, ved sjøen." Han er flink til å gjøre det vanskelig å si nei min kjære. Det er han som har lyst på en tur ut. 🤣 Så nå er jeg dusjet, sminket og kledd for anledningen, men har ingen mann her. Han skulle bare... først. Ikke noe problem. Kvelden er ennå ung, og dess senere han blir dess kortere blir turen på byen. Høres litt utakknemlig og kjip ut nå, så får legge til at jeg forventer en koselig kveld med min kjære. Jeg er bare ikke like glad i å gå ut som ham. Iallefall ikke bare vi to. Da kan jeg for min del like greit, og billigere, ha hjemmedate. Pluss på noen venner så er jeg ivrigere på å gå ut. Koselig blir det nok likevel, og han liker dette godt så... gi og ta! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 30. september 2023 #96 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (21 minutter siden): Gjør som meg og se Stjernekamp 😀 Ble sykkeltur. Angrer meg bittelitt. Litt for vått så ble nesten hodestup første bakken 😆 Bare resten igjen. Håper det ikke mørkner helt før jeg er hjemme 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #97 Del Skrevet 30. september 2023 Kvakky skrev (14 minutter siden): Ble sykkeltur. Angrer meg bittelitt. Litt for vått så ble nesten hodestup første bakken 😆 Bare resten igjen. Håper det ikke mørkner helt før jeg er hjemme 😁 Tøffing 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 30. september 2023 #98 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (56 minutter siden): Tøffing 😎 Kjempe! Hvordan går stjernekampen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #99 Del Skrevet 30. september 2023 Kvakky skrev (19 minutter siden): Kjempe! Hvordan går stjernekampen da? Litt opp og ned, litt på etterskudd fordi fattern ville se Poirot først 😅 nå gjør Ella Maija Backstreet Boys 🤪 så da har jeg røykepause🚬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 30. september 2023 #100 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Litt opp og ned, litt på etterskudd fordi fattern ville se Poirot først 😅 nå gjør Ella Maija Backstreet Boys 🤪 så da har jeg røykepause🚬 Kanskje like greit med pause da 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå