Gå til innhold

Rev av merkelappen - plagget passer ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en svært dyr kjole på nett. Ble så sjukt glad når den endelig kom, rev av lappen og tok den på - og den passer ikke 😭 JA, jeg vet godt at jeg var forferdelig dum som rev av lappen. Trenger ikke å høre om det... 😓 Men har noen prøvd å sende et ubrukt klesplagg i retur uten merkelapp, og likevel fått pengene tilbake? Burde jeg sende dem mail og høre, eller bare ta sjansen og sende i retur? 😕

Anonymkode: 875c6...88c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt sikkert bra når den er ubrukt. 

Anonymkode: 95dca...715

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg rev en gang merkelappen av og ringte butikken og spurte, de sa det gikk bra og at de kunne få på nye lapper, bare plagget ikke så brukt ut. 

Anonymkode: 921ec...d9b

Skrevet

Kommer nok an på hva du mener med "rev av lappen". Er det lappen i tøyet med vaskeanvisninger, papirlappen med pris og størrelse, eller er det tråden papirlappen er festet med som er ødelagt?

Skrevet
applestories skrev (3 minutter siden):

Kommer nok an på hva du mener med "rev av lappen". Er det lappen i tøyet med vaskeanvisninger, papirlappen med pris og størrelse, eller er det tråden papirlappen er festet med som er ødelagt?

Mener bok prislappene

Anonymkode: 921ec...d9b

Skrevet

Kommer helt an på. På noen kjoler jeg har kjøpt, står det at kjolen ikke byttes om lappen er revet av. Men send mail og hør. Om de ikke tar den i mot, kan du selge den. Blir som regel solgt om du setter den ned ett par hundrelapper iallfall, men du kan prøve fullpris først😊

Anonymkode: ad4e6...a4c

• Hjerte 1
Skrevet
applestories skrev (7 minutter siden):

Nei ikke lappene som er sydd fast i plagget (med vaskeanvisninger osv), men lappen som var festet med en sånn tynn streng i plagget, hvor det sto navnet på klesmerket. Den man river av når man begynner å bruke plagget 😬

Skrevet

Jeg ville bare sendt i retur uten å nevne noe om det. Det gjør ikke plagget dårligere bare om lappen mangler. 

Anonymkode: a9dc4...f13

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 18.56):

Kjøpte en svært dyr kjole på nett. Ble så sjukt glad når den endelig kom, rev av lappen og tok den på - og den passer ikke 😭 JA, jeg vet godt at jeg var forferdelig dum som rev av lappen. Trenger ikke å høre om det... 😓 Men har noen prøvd å sende et ubrukt klesplagg i retur uten merkelapp, og likevel fått pengene tilbake? Burde jeg sende dem mail og høre, eller bare ta sjansen og sende i retur? 😕

jeg har gjort det på zalando, men da sendte jeg en mail først og spurte, og de sa at det var greitt. Men jeg hadde lappen, og la den ved, da. Jeg vet ikke om det endrer det hvis man ikke har lappen.

Anonymkode: 2cf0c...356

Skrevet

Jeg prøvde et plagg i butikken i sommer og klarte å hekte meg fast så jeg rev av merkelappen. Sa fra til personalet og de tok den med bak kassa, fikk på ny merkelapp og hengte den på plass igjen før jeg rakk å komme meg ut av butikken. Tror ikke det er så farlig. Bare legg merkelappen sammen med plagget i posen. 

Anonymkode: a36d1...bcb

• Liker 4
Skrevet
applestories skrev (På 25.8.2023 den 19.07):

Pleier du rive av vaskelappen? 

Anonymkode: c0a97...cbe

Skrevet

På en fin kjole kan Zalando mistenke deg - (med rette?) - for å ha brukt kjolen ved én anledning og at dette var planen din hele tiden. Ganske klassisk.

Anonymkode: 7782d...62f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

jeg har gjort det på zalando, men da sendte jeg en mail først og spurte, og de sa at det var greitt. Men jeg hadde lappen, og la den ved, da. Jeg vet ikke om det endrer det hvis man ikke har lappen.

Anonymkode: 2cf0c...356

Sikkert, for da kan de jo feste på lappen og selge den videre. 

Anonymkode: e4e05...982

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Pleier du rive av vaskelappen? 

Anonymkode: c0a97...cbe

Ikke før jeg vet om jeg skal beholde det, men klipper de jo av før bruk. 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke før jeg vet om jeg skal beholde det, men klipper de jo av før bruk. 

Hvorfor det?

Anonymkode: 45f7f...f23

Skrevet

Regner med at du fortsatt har lappen? Kjenner du noen som jobber i butikk? De kan hjelpe deg med å feste lappen igjen. De har en sånn pistol. 

Anonymkode: 7a13c...498

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor det?

Anonymkode: 45f7f...f23

De stikker og kiler ganske ofte, da.

Anonymkode: 80d1c...099

Skrevet

Jeg tok en sytråd og hang lappen på en gang, satset på at det gikk bra. Det gjorde det 😄

Anonymkode: 65b5d...391

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...