Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har vært kjærester i to år og iløpet av den tiden har jeg aldri blitt introdusert til noen venner av han og derfor aldri vært sammen med han og hans venner. Han sier han har venner men han har ikke møtt de på hvertfall to år. Hver gang vi skal gjøre noe er det med mine venner og det er greit også. 

Han er snill og grei så skjønner ikke helt hvorfor. Han virker å kjede seg hvis jeg er sosial med mine venninner uten han, og han gir signal om at han gjerne skulle hatt kompiser. Jeg syns det er trist. 

Vet ikke hva jeg vil med dette, men har noen det likt?

Endret av Friendss
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så lett å få nye venner som voksen. Hvorfor har han ikke kontakt med de han sier han har, er det pga avstand? Kan han bli venn med mennene til venninnene dine? Eller oppmuntr han til å bli med i en eller annen hobby / forening og bli kjent med nye der? 

Anonymkode: e4cef...f30

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min mann er lik bortsett fra at han ikke vil være med mine venner heller. Han har venner men de er liksom ikke kjempenære. Han savner venner iblant men han har ikke masse tålmodighet sosialt er mitt inntrykk. Men du ville syntes han var grei om du møtte ham. Tror han hadde funka bedre i ei bygd hvor alle liksom stakk innom puben eller låvedansen. At han ikke måtte invitere.

Anonymkode: ce603...1d2

• Nyttig 1
Skrevet

Kanskje han heller bør gå for venninner? Jeg har et par nære kompiser fra barneskolen, men føler de fleste gutter og menn skaffer seg kompiser for å oppnå goder. Jeg opplever ikke det samme med de gamle kompisene mine og venninner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...