AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Noen som klarer å fokusere på hva som skjer i orgasmeøyeblikket og i minuttene før og etter orgasme? Vet og at både kvinner og menn får orgasmer som varer i flere minutter. Hvordan føles og oppleves det? Er det veldig slitsomt? Erfart med type at han ble helt utslått og peste voldsomt i mange minutter etter en lang orgasme. Er selv gutt Anonymkode: fd5fa...868
Frkego Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Jeg kan få orgasmer som varer lenge. Noen ganger stopper den ikke før stimuleringen stopper. Jeg opplever å bli sliten av det. Altså jeg trenger tid på å komme meg etterpå og er ikke alltid snakkbar på noen minutter. Noen ganger må jeg be partner om å stoppe, men ofte kan vi la den gå en stund før jeg kjenner det blir for mye. Det er jo ekstremt godt, men krever mye av kroppen. Vet ikke hvor mye jeg får til å fokusere før, under og etter. Før orgasme nyter jeg bare sexen og partner før jeg kjenner orgasmen bygge seg opp. Under orgasmen er jeg i min egen boble. Etterpå kan jeg bare fortsette sexen eller så er jeg helt utslått (kommer an på intensitet og lengde). Mannen vet at hvis jeg skal kunne fortsette så må han ikke la orgasmen vare for lenge, for da trenger jeg ofte tid til å hente meg inn.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Frkego skrev (3 timer siden): Jeg kan få orgasmer som varer lenge. Noen ganger stopper den ikke før stimuleringen stopper. Jeg opplever å bli sliten av det. Altså jeg trenger tid på å komme meg etterpå og er ikke alltid snakkbar på noen minutter. Noen ganger må jeg be partner om å stoppe, men ofte kan vi la den gå en stund før jeg kjenner det blir for mye. Det er jo ekstremt godt, men krever mye av kroppen. Vet ikke hvor mye jeg får til å fokusere før, under og etter. Før orgasme nyter jeg bare sexen og partner før jeg kjenner orgasmen bygge seg opp. Under orgasmen er jeg i min egen boble. Etterpå kan jeg bare fortsette sexen eller så er jeg helt utslått (kommer an på intensitet og lengde). Mannen vet at hvis jeg skal kunne fortsette så må han ikke la orgasmen vare for lenge, for da trenger jeg ofte tid til å hente meg inn. Det var heftige saker. Virker som du virkelig nyter sexen både før, under og etter orgasmen. Har liten erfaring bare med han gutten. Han stønner veldig både før orgasmen og under orgasmen stopper liksom alt opp hvor han veksler lenge mellom helt å holde pusten til veldige stønn og hvin. Hans orgasme varer veldig lenge og når rykningene roer seg, nærmest hyperventillerer han og puster å preser helt ekstremt mye og varer fort 10 minutter før han roer seg ned. Rare er at han etter en sånn orgasme husker lite å klarer i liten grad forklare hva han opplever både før, under og etter orgasmen, annet enn at det er intenst og ekstremt deilig for han. Kjenner det selv ikke er så lett å forklare😅😅 Anonymkode: fd5fa...868 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Folk med hjerteproblemer dør av sterke orgasmer, så det er ikke rart det tar på også for friske. Anonymkode: 7d392...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå