Gå til innhold

Etter litt styr med følelser mellom meg og en kompis, og avtale om å være venner….

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører jeg ikke no ifra han. Skal jeg bare kutte han ut, når han aldri gidder og ta kontakt med meg? Kanskje han syntes det ble kleint? Han har jo basically kutta meg ut?

Anonymkode: c0b96...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok tenkt at han ikke var interessert i å beholde vennskapet, og bare latt det renne ut i sanden. 

Anonymkode: 3ee98...68f

Skrevet

Hvem av dere har/hadde følelser?

Anonymkode: 39853...eb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvem av dere har/hadde følelser?

Jeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg

Da skal du kutte ham ut, ja. Og så kan du se noen videoer av coach lee på YouTube. Jeg gjorde det samme da jeg var i lignende situasjon som deg. Det hjalp veldig mye.

• Liker 1
Skrevet

Stopp det....menn og kvinner er aldri bare venner, hvertfall ikke etter en slik episode.

Anonymkode: 7bc2a...c30

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stopp det....menn og kvinner er aldri bare venner, hvertfall ikke etter en slik episode.

Anonymkode: 7bc2a...c30

Litt off topic fra det ts skriver, men for å svare deg. Jeg har en kompis som var forelsket i ei han studerte med. De var venner, men da hun forsto han var interessert i henne tok hun litt avstand. Han gikk videre, om enn litt lei seg. Etter noen måneder ble de venner igjen og har behold vennskapet. De har hvert gjester i hvert sitt bryllup og de kaller ham onkel til hennes nyfødte. Så jo ikke bare kan menn og kvinner bare være venner, men også etter en slik episode.

Anonymkode: 5fbf4...14f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...