Gå til innhold

I forhold og «betatt» av en gift mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg vet at dette ikke er ok, men jeg er i en situasjon hvor jeg har en fantastisk familie, samboer med 2 barn og har en veldig snill samboer. Vi har et veldig vanlig liv, med vanlige jobber og et nogenlunde fint samboerskap. 

Men så har jeg blitt over 2 års tid kjent med faren til min datters venninde. Vi snakker helt vanlig til hverandre å jeg har aldri tenkt noe over det faktumet at han ofte tar kontakt, da er det om henting og levering på håndballen eller ulike arrangement hvor det er mulighet til å møtes. Jeg har først nå de siste månedene begynt og bli sjarmert av denne gifte mannen å nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på han. Jeg blir fysisk uvel å synes det er spesielt. 

jeg har aldri vært en som snur hode mitt etter noen men jeg ser nok mange kvaliteter og likheter jeg alltid har ønsket meg i en mann. 

har noen vært i lignende situasjon? Jeg ønsker å vite hva du gjorde med det å hva utfallet ble. Og hvordan jeg eventuelt kan glemme denne mannen. 

Anonymkode: 72737...76b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke i uvanlig å bli betatt av andre selv om man er i forhold, bare husk at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Mannen din har sikkert ei dame eller fler han har vært betatt av i løpet av de siste årene

Anonymkode: d0958...d5f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke i uvanlig å bli betatt av andre selv om man er i forhold, bare husk at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Mannen din har sikkert ei dame eller fler han har vært betatt av i løpet av de siste årene

Ja det har han, han har til og med vært utro. Men jeg har tilgitt og gått videre. Jeg blir bare forvirret av å tenke på denne andre personen hele tiden

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei

jeg vet at dette ikke er ok, men jeg er i en situasjon hvor jeg har en fantastisk familie, samboer med 2 barn og har en veldig snill samboer. Vi har et veldig vanlig liv, med vanlige jobber og et nogenlunde fint samboerskap. 

Men så har jeg blitt over 2 års tid kjent med faren til min datters venninde. Vi snakker helt vanlig til hverandre å jeg har aldri tenkt noe over det faktumet at han ofte tar kontakt, da er det om henting og levering på håndballen eller ulike arrangement hvor det er mulighet til å møtes. Jeg har først nå de siste månedene begynt og bli sjarmert av denne gifte mannen å nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på han. Jeg blir fysisk uvel å synes det er spesielt. 

jeg har aldri vært en som snur hode mitt etter noen men jeg ser nok mange kvaliteter og likheter jeg alltid har ønsket meg i en mann. 

har noen vært i lignende situasjon? Jeg ønsker å vite hva du gjorde med det å hva utfallet ble. Og hvordan jeg eventuelt kan glemme denne mannen. 

Du kjenner på den gode følelsen av attraksjon i et par minutter - så tar du deg sammen og ser deg godt og lenge i speilet og tenker på din egen familie, og din egen mann, deres barn, og hva dere sammen kan gjøre for å forsterke samholdet slik at slike heftelser ikke skjer igjen. Jo mer du setter blikket og fokuset ditt  til andre menn - jo vanskeligere blir det å se vekk i ettertid. Det starter med hvor du plasserer deg mentalt og til dels også situasjonsbestemt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det har han, han har til og med vært utro. Men jeg har tilgitt og gått videre. Jeg blir bare forvirret av å tenke på denne andre personen hele tiden

Veldig kjedelig at du opplevde det ts. Skjønner godt at du blir forvirret, men da skjønner du også hvor sårende det er å bli bedratt. Det dabber nok av etterhvert

• Hjerte 1
Skrevet

Det er vel helt vanlig å bli betatt av noen andre i et langt liv. Men mitt ekteskap er et valg. Jeg er også ikke altid fornøyd med min andre halvdel, på samme vis han ikke alltid er fornøyd med meg. Men jeg ser ingen grunn til å bytte. Et langt liv består av både gode dager og vanskelige perioder livsmessig og forholds messig. Uansett så vet jeg at det jeg og min andre halvdel har er unikt i disse tider, der folk går fra hverandre for det minste lille. Vi har gått igjennom mye trøbbel før vi kom hit vi er nå. Og det gidder jeg ikke å kaste vekk, fordi noen sjarmerte meg. 

Så det å dele livet med han å være trofast er et valg, og det som passer best min egen selvfølse. Men det er jo litt fint når noen prøver å sjarmere meg da. Selv om jeg og syntes det er litt teit. 

Jeg har det fint som jeg har det, og ser ikke noen grunn til å gå videre. Har du fått noe som er bra, så er det ikke noe vits å søke noen bedre. For man må igjennom mye, før et forhold er trygt å godt igjen. Så det er ikke sikkert ting blir så mye bedre til slutt alikevel. 

Anonymkode: e48d6...14d

Skrevet

Men jeg klarer ikke helt og forstå hva den andre personen vil heller. Jeg blir veldig forvirret og redd jeg over tenker. Kanskje han er sånn med alle og bare er veldig hyggelig. 

jeg føler nok at jeg og samboer er veldig ulike noe som gjør at jeg ofte drømmer meg litt bort å tenker tanker som at jeg kanskje kunne hatt det bedre med noen som deler felles interesser med meg. Men så tenker jeg på barna å da blir jeg helt uvel å unner ingen barn og vokse opp uten begge foreldre til stede.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men jeg klarer ikke helt og forstå hva den andre personen vil heller. Jeg blir veldig forvirret og redd jeg over tenker. Kanskje han er sånn med alle og bare er veldig hyggelig. 

jeg føler nok at jeg og samboer er veldig ulike noe som gjør at jeg ofte drømmer meg litt bort å tenker tanker som at jeg kanskje kunne hatt det bedre med noen som deler felles interesser med meg. Men så tenker jeg på barna å da blir jeg helt uvel å unner ingen barn og vokse opp uten begge foreldre til stede.

Men har det noe å si hva denne andre mannen vil? 

At du er usikker på forholdet ditt er en ting, da må du enten jobbe med det eller forlate samboeren din uavhengig av hva denne andre mannen vil. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men har det noe å si hva denne andre mannen vil? 

At du er usikker på forholdet ditt er en ting, da må du enten jobbe med det eller forlate samboeren din uavhengig av hva denne andre mannen vil. 

Det har ikke noe å si, men jeg tenker bare om jeg over tenker å om jeg tenker at det «er noe» fordi jeg føler det mangler noe i mitt eget forhold. 
Er det andre som har vært betatt av en annen før når de er i et forhold? Eller vært betatt av noen som er opptatt? 
Lurer litt på om jeg er betatt fordi han er gift også. Jeg vet ikke. Har det nok ikke helt bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...