AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Del Skrevet 25. august 2023 Har dusjkabinett med to glassdører og en dobbel gummilist nederst. Den er så ekkel, der samler det seg jo mye. Men hvordan i all verden skal jeg komme til og få rengjort inni når den sitter helt ned til gulvet?? Anonymkode: 9e6ef...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Del Skrevet 25. august 2023 Er det en subbelist som det bare er å ta av? Kjøp ny, de gulner og er vanskelige å få rene og det er meningen at man skal bytte dem ut når de slites. Anonymkode: cd2de...6ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Del Skrevet 25. august 2023 Hvis det er mugg så får du ikke vekk det fra silikon. En tannbørste er kjekk til å vaske med Anonymkode: a3015...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Del Skrevet 25. august 2023 Du kan kjøpe ny. De koster veldig lite, type 40 kr for en meter. Så må du klippe det til riktig lengde. Anonymkode: f80c4...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 15.52): Er det en subbelist som det bare er å ta av? Kjøp ny, de gulner og er vanskelige å få rene og det er meningen at man skal bytte dem ut når de slites. Anonymkode: cd2de...6ba Virker logisk. Jeg tenkte kanskje at det var meningen, men har ikke skjønt hvordan jeg i så fall skal få den av. Det er en metallklips i enden, men den sitter såpass hardt at jeg ikke tør å bryte på den. Anonymkode: 9e6ef...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå