Gå til innhold

Braun IPL-funker det??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en eldre versjon av denne her: https://www.elkjop.no/product/personlig-pleie-skjonnhet-og-velvare/barbering-og-harfjerning/ipl-harfjerning/philips-lumea-prestige-ipl-lysbasert-harfjerning-bri95700/293592?gclid=CjwKCAjwoqGnBhAcEiwAwK-OkcmK6XuPIs2ZjSOheIxy03rHjFRW15_lQIUK_6RkJeUr_ozcvo4eJBoCyJMQAvD_BwE 

Den var toppmodellen den gangen. 

Fungerer for meg iallallefall. Lys hud og mørkt hår. Brukt den både nedentil (hele området nesten), leggene og under armene. Brukte den først oftere enn anbefalt, så trappet jeg ned. Siste årene brukes den kun hver 4. Uke. Da trenger jeg kun å barbere før bruk (kommer noen få myke dun/hår enkelte plasser som må fjernes før bruk). Sliter ikke lengre med kløe nupper og ekle stive hår som vokser ut før dagen er omme etter shaving. 

Anonymkode: 4fd17...922

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det funker, men må være flink å bruke den, og må være tålmodig for tar noen uker før man ser resultatet.

Anonymkode: 93359...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke - selv om jeg eier den. Man må være VELDIG flink å bruke den, og tenk på forhånd om du virkelig har tid og ork til dette. I begynnelsen må man bruke den hver 2. uke. Og etter at jeg brukte den slik 4 ganger, var det kanskje noe effekt på beina men absolutt null effekt nedentil. Så jeg ble og ga opp. Leste i etterkant at mange må bruke den jevnlig i et helt år før det gir effekt og det ble for brysomt for meg. Det tar tid også, du må kjøre over samme område flere ganger, så man må avse en halvtime bare på behandlingen, men det må jo også dusjes og barberes før. Altså, alt for mye tid og ork.

Anonymkode: 7fa6e...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...