Gå til innhold

Vinterjakke 7-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal handle vintertøy til 7-åringen. Hvor kjøper dere vintertøy nå som de har blitt litt større? Fram til nå har jeg kjøpt med søte mønstre hos Reima, men han syntes vinterjakka var litt barnslig 😄

Anonymkode: 1f40d...b91

Skrevet

Sportsbutikk f.eks, ofte Sport Outlet. Har også kjøpt på Cubus/Kappahø/H&M. 

Fra den alderen har hun villet ha ensfarget - bortsett fra i fjor når hun la sin elsk på en leopardmønstret i svart og grått. 

Anonymkode: 0d187...333

Skrevet

Dunjakker på XXL 😊

Skrevet

Sportsbutikk, sport outlet, h&m.... eller om han klatrer og herjer mye så ville jeg kjøpt på ett sted der de selger arbeidsklær og har i barnestørrelse (Felleskjøpet, Jula...)

• Liker 1
Skrevet

Reima har også ensfarget. Ellers har KappAhl hatt jakker som både har møtt mitt krav for vanntetthet/varme, og mønster/farger som har møtt podens krav for kulhet. 

Skrevet

Jeg har kjøpt Bergans dunjakke til mine og de er strålende fornøyd. God kvalitet og ikke så barnslige farger/mønster 😊

Anonymkode: 69ce9...107

• Liker 2
Skrevet

Har kjøpt på KappAhl de siste årene. Gode og varme, og har som regel kjøpt på salg

Anonymkode: dca03...d8f

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Skal handle vintertøy til 7-åringen. Hvor kjøper dere vintertøy nå som de har blitt litt større? Fram til nå har jeg kjøpt med søte mønstre hos Reima, men han syntes vinterjakka var litt barnslig 😄

Har du sjekket Reima sin hjemmeside? Mange fine, nøytale vinterjakker. Men ville ventet litt med å bestille til årets kolleksjon er på plass, så er utvalget bedre.

Anonymkode: 3a0f3...0d2

Skrevet

Brukte Reima når barna var i barnehagealder, kjøper nå Bergans jakker.

Anonymkode: 89447...ab9

Skrevet

Bergans og isbjørn 

Anonymkode: 41b49...903

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk for tips! Sjekket Bergans, men de hadde bare litt lettere vinterjakker og de dunjakkene? Dunjakke har han, men synes den funker dårlig som vinterjakke til vanlig, da de leker ute og blir våte. 

Skrevet

finn.no

Anonymkode: 56d04...601

Skrevet

Her har han en litt finere parkas fra didrikson, en fra kaxs og så har han en skikkelig tykk og god dunjakke fra Swix. 

Anonymkode: bc800...300

Skrevet

Vi pleier å kjøpe Bergans dunjakke 

Anonymkode: 40e35...8d4

Skrevet

Vi går får Bergans jakker til gutten (7år) som vi har gjort de siste årene. Har kjøpt dunjakke og vinterjakke (foret skalljakke), men dunjakken blir mest brukt.

Å leke seg ute på skolen har han Reima Stavanger vinterdress. Her vil alle ha dress på skolen, går fort å hoppe i. 

Anonymkode: 89447...ab9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...