Gå til innhold

Orker ikke mer regn (klagetråd)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og der kom det enda en klagetråd på været.... 😂 

Og ja, jeg bor på østlandet. Men å klage på været, det gidder jeg faktisk ikke 😂 Får ikke gjort en dritt med det været vi får uansett 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du bær slutte å være så barnslig, og heller være takknemlig for at vi har et behagelig klima. 

Anonymkode: 33bbc...b8f

Spar meg. Pøsregn er ikke behagelig.

Anonymkode: 58b57...374

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (5 timer siden):

Og der kom det enda en klagetråd på været.... 😂 

Og ja, jeg bor på østlandet. Men å klage på været, det gidder jeg faktisk ikke 😂 Får ikke gjort en dritt med det været vi får uansett 😂

Så hva gjør du i denne tråden da? Står jo spesifikt at det er en klagetråd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så hva gjør du i denne tråden da? Står jo spesifikt at det er en klagetråd.

Fordi jeg hadde lyst og fordi det alltid er like morsomt med sånne tråder 😄 

Cheer up! Dere får ikke gjort noe med været uansett 😄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren forsvant. Gresset gror. Ullgenser på. Utrolig glad for at jeg i morgen drar et par uker til Hellas ellers så hadde jeg gått inn i vinteren med noe som nærmer seg depresjon. 

Anonymkode: 95c4c...b02

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du bær slutte å være så barnslig, og heller være takknemlig for at vi har et behagelig klima. 

Anonymkode: 33bbc...b8f

Det er lov å klage på været selv om vi stort sett trives og har det bra 🌞🌨️⛈️:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis er dere på Østlandet værvinnerne, men i år ble det Nord-Norge som stakk av med seieren. Dere kan trøste dere med

1) mye sopp

2) forhåpentlig litt billigere strøm nå som magasinene blir fylt opp

3) kort vei til Gardermoen og billige Syden-turer

Så ikke heng med hodet! Selv er jeg så heldig at jeg skal ha et par uker i Hellas før høststormene slår inn for fullt her i havgapet på  Nordvestlandet. Og vi har ingen grunn til å klage over sommeren her – vi har verken blåst eller regnet bort, og jeg er sikker på at vi har hatt minst tre dager med makstemperatur over 20 grader.

Anonymkode: 167f0...c8c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med dere. Det er slik somrene våre har vært de siste årene. Det er helt grusomt! Men dere får trøste dere med at det sikkert er tilbake til normalen igjen til neste år.

Hilsen nordlending (som faktisk har blitt brun i år for første gang på lenge)

Anonymkode: 419d3...c7b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et høstmenneske så synes været har vært fantastisk de siste ukene. Er jo stort sett alltid fint vær her på østlandet så noen uker med regn er bare deilig. 

Anonymkode: d914f...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Vanligvis er dere på Østlandet værvinnerne, men i år ble det Nord-Norge som stakk av med seieren. Dere kan trøste dere med

1) mye sopp

2) forhåpentlig litt billigere strøm nå som magasinene blir fylt opp

3) kort vei til Gardermoen og billige Syden-turer

Så ikke heng med hodet! Selv er jeg så heldig at jeg skal ha et par uker i Hellas før høststormene slår inn for fullt her i havgapet på  Nordvestlandet. Og vi har ingen grunn til å klage over sommeren her – vi har verken blåst eller regnet bort, og jeg er sikker på at vi har hatt minst tre dager med makstemperatur over 20 grader.

Anonymkode: 167f0...c8c

Billigere strøm nå som magasinene blir fylt opp. Hahahahahahaha! Dét var dagens!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er trolig bare forvarslet på hvordan været kan bli fremover pga. klimaendringene - og verre... både med tørke og regn.

Kanskje folk heller burde begynne å dra mindre til syden...

Anonymkode: 23b10...bd3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg føler med dere. Det er slik somrene våre har vært de siste årene. Det er helt grusomt! Men dere får trøste dere med at det sikkert er tilbake til normalen igjen til neste år.

Hilsen nordlending (som faktisk har blitt brun i år for første gang på lenge)

Anonymkode: 419d3...c7b

Takk for det, solbrune nordlending. Jeg unner dere godt sommervær jeg, men ikke på bekostning av vårt. Neste år håper jeg derfor det er tilbake til normalen😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er trolig bare forvarslet på hvordan været kan bli fremover pga. klimaendringene - og verre... både med tørke og regn.

Kanskje folk heller burde begynne å dra mindre til syden...

Anonymkode: 23b10...bd3

Jada jada.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er et høstmenneske så synes været har vært fantastisk de siste ukene. Er jo stort sett alltid fint vær her på østlandet så noen uker med regn er bare deilig. 

Anonymkode: d914f...4c3

Hele juli og august, altså 2/3 av sommeren har regnet bort. Nå kan du se frem til høsten med enda mer regn. Flaks for deg, uflaks for oss som trenger sommervær for å holde ut de kjipe månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lei av regn, men hvis dette været gjør at strømregningen fortsetter å være lav, tar jeg det. Ser ut som om strømregningen min for august blir en tiendedel av regningen for august i fjor. 

Så er det jo også bedre med regn enn disse skogbrannene som har herjet andre steder i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja greit, kjempeforslag! Som om det er løsningen på alt. Jeg har barn på skolen og en jobb og et liv, jeg kan ikke bare stikke til et annet land (selv om man får jo lyst). Dette er en klagetråd for verste sommeren i manns minne på Østlandet, ikke for Norge eller været generelt. Vi vet det kommer bedre tider.

Buhuu. Tåpelig syting.

Anonymkode: 20452...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Buhuu. Tåpelig syting.

Anonymkode: 20452...806

Dra deg ut av tråden, noen av oss liker å syte litt over været og vi trenger ikke slike som deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad jeg er i huset så gjør det ikke sååå mye IMG_1601.gif.8fbc60345e5cf73738d1093df785a38a.gif Litt kjedelig seff, men kanskje det blir bedre neste sommer ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (5 timer siden):

Så er det jo også bedre med regn enn disse skogbrannene som har herjet andre steder i verden.

Regn er det som øker sannsynligheten for fremtidige skogbranner mest i følge en eller annen expert som nylig uttalte seg på nrk.  Årsakene var bla. :

1: Når det har regnet blir enkelte områder mye tørrere  i perioden etter regnet, en de var før.

2: i etterkant av regntunge perioder skal plutselig alle de som er en del i naturen, ut i naturen på samme tid. 

Endret av Chomsky89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 14.05):

Jepp. Dritt, møkk lei!! Jeg må ikke ha strålende sol, kan gjerne være overskyet og 17 grader for den del, men MÅ det komme noe ned fra skyene HELE TIDEN? Lengte etter å trille en tur med babyen min, finne et sted, kanskje ta piknik i parken. 

Gutten er 11 mnd og har sittet på gresset 1 gang i sitt liv liksom - resten har det vært søkkvått ute 🙄

Anonymkode: ede5b...63a

Regner med du mener sitte på gresset som å kjenne gresset mot huden? For å holde seg inne kun fordi det regner er bare sært 😆

Anonymkode: 69895...fb0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...