Gå til innhold

Orker ikke mer regn (klagetråd)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en klagetråd for alle som er lei av regnet på Østlandet. Seriøst når skal det slutte å regne? Det regner jo hver eneste dag og har gjort det i 1,5 måned!!!! Hvem orker dette, jeg bor på Østlandet av en grunn og hvis jeg hadde digga så elendig vær så hadde jeg bosatt meg nordpå eller på Vestlandet!!! Regelrett drittlei!

Anonymkode: 58b57...374

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Dritt, møkk lei!! Jeg må ikke ha strålende sol, kan gjerne være overskyet og 17 grader for den del, men MÅ det komme noe ned fra skyene HELE TIDEN? Lengte etter å trille en tur med babyen min, finne et sted, kanskje ta piknik i parken. 

Gutten er 11 mnd og har sittet på gresset 1 gang i sitt liv liksom - resten har det vært søkkvått ute 🙄

Anonymkode: ede5b...63a

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp. Dritt, møkk lei!! Jeg må ikke ha strålende sol, kan gjerne være overskyet og 17 grader for den del, men MÅ det komme noe ned fra skyene HELE TIDEN? Lengte etter å trille en tur med babyen min, finne et sted, kanskje ta piknik i parken. 

Gutten er 11 mnd og har sittet på gresset 1 gang i sitt liv liksom - resten har det vært søkkvått ute 🙄

Samme, jeg er også hjemme i permisjon og ungen vet ikke hva gress eller strand er. Jeg trenger ikke strålende sol og 25 grader men to dager på rad med litt sol og brukbare temperaturer der det ikke pøsregner i tide og utide har tydeligvis blitt for mye å forlange😡

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette er en klagetråd for alle som er lei av regnet på Østlandet. Seriøst når skal det slutte å regne? Det regner jo hver eneste dag og har gjort det i 1,5 måned!!!! Hvem orker dette, jeg bor på Østlandet av en grunn og hvis jeg hadde digga så elendig vær så hadde jeg bosatt meg nordpå eller på Vestlandet!!! Regelrett drittlei!

Østlandet er stort. Jeg bor i Vestfold og her har vi hatt fine dager med sol. Men akkurat nå regner det. 

Anonymkode: 375b9...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på dagstur i Oslo i går, og det var jo rene sydenstemningen! Meanwhile in Bergen.. 😅 (beklager altså, jeg skriver det med glim i øyet. Jeg regner med at du visste at det ville komme noen kommentarer fra vestlandet på denne) :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Østlandet er stort. Jeg bor i Vestfold og her har vi hatt fine dager med sol. Men akkurat nå regner det. 

Ja, Østlandet er stort og kanskje Vestfold har hatt en strålende sommer for alt jeg vet. Har dere det? Men større parter av Østlandet har slik jeg har forstått det vært innlemmet i lavtrykkaktiviteten som har regjert siden begynnelsen av juli så du får ha meg unnskyldt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bovina sancta skrev (6 minutter siden):

Jeg var på dagstur i Oslo i går, og det var jo rene sydenstemningen! Meanwhile in Bergen.. 😅 (beklager altså, jeg skriver det med glim i øyet. Jeg regner med at du visste at det ville komme noen kommentarer fra vestlandet på denne) :)

Ja i går var vel én av en håndfull dager hvor det ikke regnet, flaks for bergenseren på tur😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, Østlandet er stort og kanskje Vestfold har hatt en strålende sommer for alt jeg vet. Har dere det? Men større parter av Østlandet har slik jeg har forstått det vært innlemmet i lavtrykkaktiviteten som har regjert siden begynnelsen av juli så du får ha meg unnskyldt.

Ja, jeg vet jo at det indre østlandet har fått kjør seg i sommer. Her i Vestfold har det vært ok. Fryktede "Hans" skulle ta en tur innom oss også, men vi slapp unna det meste. Det er imidlertid fare for styrtregn her i helga så kanskje det blir litt vått likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Regntøy min venn. Regntøy. 

Anonymkode: 7a695...ae4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% enig TS!

Jeg er så lei av regn 😭 har allerede begynt på D-vitamin tilskudd mtp mørketiden som kommer. Er så deprimerende med alt regnet... Dårligste sommeren på leeeenge

Anonymkode: 7fcf1...a13

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Flytt til et annet land, da. 

Anonymkode: 08123...340

Ja greit, kjempeforslag! Som om det er løsningen på alt. Jeg har barn på skolen og en jobb og et liv, jeg kan ikke bare stikke til et annet land (selv om man får jo lyst). Dette er en klagetråd for verste sommeren i manns minne på Østlandet, ikke for Norge eller været generelt. Vi vet det kommer bedre tider.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det samme om sol og varme. Så kan godt forstå hvordan det er å være lei av været 😂

Anonymkode: 257f8...27e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg føler det samme om sol og varme. Så kan godt forstå hvordan det er å være lei av været 😂

Anonymkode: 257f8...27e

Finnes en klagetråd for det og en plass😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill deg en tur til varmere strøk? Været får du ikke gjort noe med, så det er ingen vits i å bruke tid og energi på å klage over.

Anonymkode: 7adcf...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bestill deg en tur til varmere strøk? Været får du ikke gjort noe med, så det er ingen vits i å bruke tid og energi på å klage over.

Anonymkode: 7adcf...850

Nei, man skulle gjerne aldri klaget over noe som helst for det kommer ikke noe ut av det, men tror de fleste har noe de klager over. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt dere klager. Jeg skulle gjerne sendt dere ☀️ både ute og i sinn.

Hilsen fra nord.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare i juni det har vært noe fint vær, og siden det er bare regn og kaldt og vind. Jeg vurderer sterkt å ta en tur til Spania, på tross av alt skremselspropaganda om at vi må slutte å bruke penger. Vi har råd, og virkelig da, det har vært så trist her i Norge i sommeren. 

Anonymkode: 3296a...2ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du bær slutte å være så barnslig, og heller være takknemlig for at vi har et behagelig klima. 

Anonymkode: 33bbc...b8f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha bodd i tropene i 10 år flyttet jeg tilbake til Norge før sommeren. Den startet bra i juni, og jeg gledet meg. Så kom realiteten om hva en norsk sommer faktisk er sakte krypende tilbake i hodet mitt. 🥶

Anonymkode: 3b88f...f8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...