Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Det har nå gått en uke siden jeg ble dumpet helt ut av det blå. 

Først ble jeg knust. Nå er jeg bare sint. Fjernet han fra alle sosiale medier, slettet alle bilder og snakker ikke om han til noen. Nesten sånn at jeg har shutta helt ned. Blokkert han fra alt. Så han kan ikke kontakte meg. 
Jeg sa til han at når han gikk ut døren så kom jeg aldri til å åpne den igjen. 

Jeg er sint, men savner han. Føler meg sviket. Alt jeg hadde håpet om framtiden er knust. 

Hva er beste og sunneste måte å komme over et brudd? 
Hver gang jeg har gått gjennom brudd gjør jeg det samme. Gråter en dag, så surner jeg til på en måte. Helt til jeg sakte finner tilbake til meg selv igjen. 

Anonymkode: e813e...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge var dere sammen?

Å slite etter brudd, er vel det aller vanligste.

Tror den beste måten er å akseptere at han gjør det, tenke at det var nok da det beste for begge med en avslutning, ikke være utagerende sint.

Skrevet
exictence skrev (Akkurat nå):

Hvor lenge var dere sammen?

Å slite etter brudd, er vel det aller vanligste.

Tror den beste måten er å akseptere at han gjør det, tenke at det var nok da det beste for begge med en avslutning, ikke være utagerende sint.

Er ikke utagerende sint. Er sur på en måte. Trekker meg tilbake. Blir kort og sur om noen snakker om han. 
Kjeftet på han da han slo opp. Vi hadde akkurat booket tur til ferie. Så fortalte han at han hadde vurdert å gjøre det slutt en stund. 
Så var årsaken til å gjøre det slutt basert på ting han ikke ønsket ut av forholdet. Når jeg var ganske klar på hva jeg ønsket i begynnelsen. Han hadde håpet at jeg ombestemte meg. Til tross for at jeg var ganske klar på det. 
Han ønsket barn og jeg var åpen om at jeg ikke ønsket barn lenge før vi ble kjærester. Han ville bo der han vokste opp mens jeg ville bo der jeg bor i dag. 
Vi hadde lagt planer om at han skulle flytte hit. Han var enig i det også. Men så plutselig ombestemte han seg. 

Jeg sa til han at ikke bli sammen med noen som ikke ønsker de samme tingene som du gjør. Så følte meg lurt siden han sa at mine krav gikk bra for han. Han ønsket det samme som meg. 

Ja bruddet var kanskje det beste, men han kunne ha lat være å bli sammen med meg fra begynnelsen av. 

Vi var sammen i 2,5 år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja bruddet var kanskje det beste, men han kunne ha lat være å bli sammen med meg fra begynnelsen av. 

Han var nok veldig forelsket, og da håper man og blir litt blid.

Men dere har sikkert hatt det fint sammen også. Ta med deg de fine minnene. Det hadde du jo ikke hatt hvis dere ikke hadde prøvd å være sammen en stund. 

De fleste forhold har man noe man kan lære av og noe godt å a med seg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...