AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Det blir jo ofte sånn at man får den første kontakten med en potensiell date via chatting i datingappene. Hva ser dere etter i en slik situasjon, og hva gjør at dere ser på noen som uaktuelle? Nå har jeg etter hvert hatt en god del matcher, og i 98% av tilfellene mister jeg interessen veldig fort. Jeg opplever så og si alle menn som usannsynlig kjedelige, ikke spør de meg om noe personlig for å bli kjent, de bare snakker om seg selv og hverdagslige ting. Tar jeg initiativ, får jeg kanskje enstavelsesord tilbake og liten interesse. Dette gjelder menn fra 40-50. Er det så sjeldent å ha evnen og ønsker om å bli kjent? Anonymkode: 1521f...e78 1 2
exictence Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Hvis han skriver og ordlegger seg ordentlig holder vi en flyt i kommunikasjonen. Blir aldri interessert før vi har truffet hverandre. Mister interessen hvis han skriver teit og sier teite ting. 2
LukeDanes Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir jo ofte sånn at man får den første kontakten med en potensiell date via chatting i datingappene. Hva ser dere etter i en slik situasjon, og hva gjør at dere ser på noen som uaktuelle? Nå har jeg etter hvert hatt en god del matcher, og i 98% av tilfellene mister jeg interessen veldig fort. Jeg opplever så og si alle menn som usannsynlig kjedelige, ikke spør de meg om noe personlig for å bli kjent, de bare snakker om seg selv og hverdagslige ting. Tar jeg initiativ, får jeg kanskje enstavelsesord tilbake og liten interesse. Dette gjelder menn fra 40-50. Er det så sjeldent å ha evnen og ønsker om å bli kjent? Anonymkode: 1521f...e78 Mister selv interessen om det ikke er en gjensidighet i samtalen og jeg føler jeg snakker med et intervjuobjekt, også korte, avmålte svar er heller ikke noen slager her. hilsen mann tidlig i førtiåra 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Har faktisk aldri fått interesse for noen, kun basert på Bilder og/eller skriving. Aldri vært i digital kontakt med en jeg ønsker å møte/får interesse for. Slettet Tinder. Mye bedre å treffe folk i det virkelige liv😊 Anonymkode: 66ef9...07c 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Jeg elsker å chatte med daten min ❤️ Vi snakker om hverdagen, blir kjent, flørter, sender hyggelige meldinger, alt mulig egentlig. Jeg tror han aldri hadde chattet med noen før han begynte å chatte med meg. Men nå elsker han det! 😄 Han lærte fort da. Og det må jo kombineres med å møtes fysisk. Det er litt lettere å misforstå hverandre digitalt, så det er greit å ha en trygghet i bunnen. Anonymkode: 9def2...cb0
GrønnNellik68 Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det blir jo ofte sånn at man får den første kontakten med en potensiell date via chatting i datingappene. Hva ser dere etter i en slik situasjon, og hva gjør at dere ser på noen som uaktuelle? Nå har jeg etter hvert hatt en god del matcher, og i 98% av tilfellene mister jeg interessen veldig fort. Jeg opplever så og si alle menn som usannsynlig kjedelige, ikke spør de meg om noe personlig for å bli kjent, de bare snakker om seg selv og hverdagslige ting. Tar jeg initiativ, får jeg kanskje enstavelsesord tilbake og liten interesse. Dette gjelder menn fra 40-50. Er det så sjeldent å ha evnen og ønsker om å bli kjent? Anonymkode: 1521f...e78 Syns alle blir rimelig like. Sjelden noen skiller seg ut. Men sex prat når en aldri har møttes før .. da mister jeg interessen og han heller ikke har bilde i profilen. og er det noen som er morsom og hyggelig så er de som regel langt unna og bare vil ha noen og chatte med og forbli litt anonym. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #7 Skrevet 25. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Det blir jo ofte sånn at man får den første kontakten med en potensiell date via chatting i datingappene. Hva ser dere etter i en slik situasjon, og hva gjør at dere ser på noen som uaktuelle? Nå har jeg etter hvert hatt en god del matcher, og i 98% av tilfellene mister jeg interessen veldig fort. Jeg opplever så og si alle menn som usannsynlig kjedelige, ikke spør de meg om noe personlig for å bli kjent, de bare snakker om seg selv og hverdagslige ting. Tar jeg initiativ, får jeg kanskje enstavelsesord tilbake og liten interesse. Dette gjelder menn fra 40-50. Er det så sjeldent å ha evnen og ønsker om å bli kjent? Anonymkode: 1521f...e78 Mann 40-50 her. Jeg har prøvd å skrive lengre (ikke lange) mld med spørsmål til dama, litt om meg osv for å bli litt kjent. Resultat 1-2 mld og så ghost. Har prøvd kort, snappy humor. Resultat 0-1 mld og ghost. Har aldri sendt sex relatert. Begynner å lure hva som fungerer. Jeg synes det er hyggelig med en dialog, gjerne litt flørt, litt om hverandre, spørsmål, svar osv. Virker ikke som damer gidder det. En sendte meg spørsmål om hva jeg interesserer meg for. Akkurat det står tydelig beskrevet i bioen min. Det gadd jeg ikke svare på. Håpløst opplegg........ Anonymkode: b92cb...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #8 Skrevet 25. august 2023 Jeg er ikke så glad i chatting fordi jeg vil vite hvem personen jeg utdeler om meg selv om faktisk er, derfor forventer jeg ikke så alt for mye annet enn høflighet og interesse. Dealbreakers: De som ber om snap/bilde, de som bedriver tørrprat som minner meg om jobbintervju og gjør at jeg kvier meg for å gå inn å svare på neste tørre spørsmål. De som går rett inn på sexprat. Anonymkode: 6ee71...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #9 Skrevet 25. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg er ikke så glad i chatting fordi jeg vil vite hvem personen jeg utdeler om meg selv om faktisk er, derfor forventer jeg ikke så alt for mye annet enn høflighet og interesse. Dealbreakers: De som ber om snap/bilde, de som bedriver tørrprat som minner meg om jobbintervju og gjør at jeg kvier meg for å gå inn å svare på neste tørre spørsmål. De som går rett inn på sexprat. Anonymkode: 6ee71...e4d Rettelse, vil møte vedkommende raskt for å vite hvem han er* Anonymkode: 6ee71...e4d
Rosa Gnom Skrevet 25. august 2023 #10 Skrevet 25. august 2023 Kvinner som forventer at jeg skal stå for all chattingen. De som sier bare " Hei" og ikke noe mer når jeg sier " Hei " tilbake. Det må da være mulig å ha toveis kommunikasjon!!! Dette skjer jo med 99% av matchene jeg får. Jeg orker ikke å stå for all chattingen. Er litt rart hvorfor de matcher med meg også er de hoverhodet ikke interesert i å prate. -_- 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #11 Skrevet 25. august 2023 Har opplevd at menn plutselig slutter å svare midt i en chat. Sist det skjedde hadde han spurt hvor jeg ser for meg å bo i fremtiden. Jeg svarte Oslo eller Lillestrøm. Da gadd’n ikke mer. Han bodde forresten i Oslo og hadde skrevet han ville bli boende der, så han ble nok ikke sur fordi jeg svarte «feil» for ham. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 3ca28...138
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #12 Skrevet 25. august 2023 Telefonen er for å avtale dater, ikke masse masse small talk, da stuper interessen. Anonymkode: da33d...918 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #13 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mann 40-50 her. Jeg har prøvd å skrive lengre (ikke lange) mld med spørsmål til dama, litt om meg osv for å bli litt kjent. Resultat 1-2 mld og så ghost. Har prøvd kort, snappy humor. Resultat 0-1 mld og ghost. Har aldri sendt sex relatert. Begynner å lure hva som fungerer. Jeg synes det er hyggelig med en dialog, gjerne litt flørt, litt om hverandre, spørsmål, svar osv. Virker ikke som damer gidder det. En sendte meg spørsmål om hva jeg interesserer meg for. Akkurat det står tydelig beskrevet i bioen min. Det gadd jeg ikke svare på. Håpløst opplegg........ Anonymkode: b92cb...ecc Kan det være at kvinner like ulike ting, og at det er ulik chatting som fenger ulike damer? Det finnes ingen fasit. Vi kvinner er forskjellige, og vi liker ulike tilnærmelser. Snappy humor kan absolutt treffe meg, men ikke hva som helst. Personlige meldinger og spørsmål helt i starten gidder jeg ikke. Jeg vil ha den lette samtalen om hverdagslige ting med humor. Anonymkode: 3fdb9...28c 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #14 Skrevet 25. august 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Telefonen er for å avtale dater, ikke masse masse small talk, da stuper interessen. Anonymkode: da33d...918 Dette Anonymkode: 6ee71...e4d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #15 Skrevet 25. august 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Kan det være at kvinner like ulike ting, og at det er ulik chatting som fenger ulike damer? Haha. Nei, det skulle tatt seg ut 😂 Anonymkode: b92cb...ecc
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #16 Skrevet 25. august 2023 Har chattet en del i hine hårde. Litt drøy prat uten p være ren sexprat funker for meg Anonymkode: 7ba34...a8c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #17 Skrevet 25. august 2023 Feilen du gjør er at du tror du skal chatte så mye. Får man en match utveksler man nok gloser til at man avtaler et møte. Blir man sittende å chatte ut i evigheten forsvinner enhver interesse etterhvert. Med mindre vedkommende er milevis utav din liga. tldr; slutt å chatt ihjel matchene dine Anonymkode: e0e1a...5ec 2
Blåjojo Skrevet 25. august 2023 #18 Skrevet 25. august 2023 Jeg fikk interesse når chattingen gikk veldig lett og de viste interesse for meg, blandet inn litt humor og litt flørt. Interessen ble borte når de aldri spurte om noe, svarte med enstavelsesord eller penset samtalen inn på sex med en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #19 Skrevet 25. august 2023 Gjensidig interesse må jo være der. Det er et stort pluss hvis vi har samme humor, noen like interesser likeså. Så kommer det jo gjerne fort frem om vi har ca. samme verdier og god kjemi. Men jeg har også opplevd med menn rundt 50 at det virker som om de bare er ute etter oppmerksomheten, de gidder ofte ikke å spørre tilbake eller vise interesse for meg som person. Da blir det gjerne slutt på chattingen, for det er begrenset hvor lenge jeg gidder å ta initiativ hvis det bare skal være ensidig. Anonymkode: 9837e...2a5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #20 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Feilen du gjør er at du tror du skal chatte så mye. Får man en match utveksler man nok gloser til at man avtaler et møte. Blir man sittende å chatte ut i evigheten forsvinner enhver interesse etterhvert. Med mindre vedkommende er milevis utav din liga. tldr; slutt å chatt ihjel matchene dine Anonymkode: e0e1a...5ec Det er ikke alltid man får møtt en person med en gang. Hadde en som jeg for så vidt hadde avtalt å møte, han skulle til byen min om noen uker. Men når han da ikke gidder å legge litt innsats i kontakten, mister jo jeg interessen. Han virker jo ikke veldig interessert om han mener det er greit med null kontakt i to-tre uker før han kommer til byen min. Anonymkode: 9837e...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå