AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Del Skrevet 25. august 2023 Jeg er kvinne og 120 kg. Jeg ser etter et treningsapparat / maskin for å komme i bedre form og gå ned i vekt. Helst noe som kan legges sammen, eller som iallefall ikke tar over hele rommet slik som en stor tredemølle😅 Og MAKS 10 000😬 Vet du om et bra apparat å starte med? Anonymkode: b5517...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 25. august 2023 #2 Del Skrevet 25. august 2023 Jeg ville egentlig bare startet med en step-benk, matte, strikk og manualer. Da kan man få en variert treningshverdag hjemme. Men om du absolutt må ha en maskin, så er ro-maskin noe av det mest effektive og allsidige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Del Skrevet 25. august 2023 Etter graviditeten med stor vektoppgang startet jeg med ergometersykkel. De kan ikke legges sammen, men trenger heller ikke å ta så stor plass. Da syklet jeg mens jeg så på tv på kveldene, i starten var det 10-20 min, men gradvis økte jeg både motstand og lengde. Etterhvert kjøpte jeg mer en crosstrainer. Jeg liker best det fremfor sykling. Tror ikke man kan få en sammenleggbar crosstrainer heller, men man kan få noen som ikke tar så stor plass der også. Uansett, det som hjalp meg med å trene, var at jeg kunne trene samtidig som jeg så på tv. Da syns jeg tiden gikk raskere. Lykke til😊 Anonymkode: 09aa9...f5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Del Skrevet 25. august 2023 Jeg ville gått for Styrketrening 😊 jeg veide 140kg da jeg begynte med slynger (har det hjemme) og trives godt med det. Foreløpig gått ned ca 30kg. Jeg har slynger hjemme. Kjøp trx eller redcord og finn en fysio som er red cord/slynge sertifisert til å lage program til deg. Det var det jeg gjorde. Anonymkode: 27097...4d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Del Skrevet 25. august 2023 Tusen takk!😄 En crosstrainer så interessant ut!🤔 Jeg hadde veldig lyst på romaskin først, men stoler ikke på at det lille setet rommer elefantbaken min, virker ubehagelig😂 Anonymkode: b5517...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #6 Del Skrevet 25. august 2023 Imgen. Ville brukt penger påvtreningssenter. Vet ikke hvor mange treningsapparater mannen min har montert hos familie og venner.. Har kommet ut av tellinga. De er pop i en uke så støver de ned Anonymkode: afc42...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #7 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tusen takk!😄 En crosstrainer så interessant ut!🤔 Jeg hadde veldig lyst på romaskin først, men stoler ikke på at det lille setet rommer elefantbaken min, virker ubehagelig😂 Anonymkode: b5517...b98 Så lenge du kjøper concept2 romaskin går det bra, men det koster mer enn 10 000kr. Ville kanskje heller brukt pengene på PT og slynger ikke er aktuelt. Anonymkode: 27097...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #8 Del Skrevet 25. august 2023 Jeg skulle gjerne ha brukt et treningssenter, men jeg blir dessverre veldig stressa av mange mennesker🙈 Ellers hadde det vært helt gull! Jeg har allerede manualer, medisinball, hoppetau og matte... men kjeder meg mye når jeg bruker dette, selv om jeg ser på noe samtidig. Klarer ikke finne motivasjonen til å bruke det, utenom litt yoga på matten😅 Anonymkode: b5517...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #9 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skulle gjerne ha brukt et treningssenter, men jeg blir dessverre veldig stressa av mange mennesker🙈 Ellers hadde det vært helt gull! Jeg har allerede manualer, medisinball, hoppetau og matte... men kjeder meg mye når jeg bruker dette, selv om jeg ser på noe samtidig. Klarer ikke finne motivasjonen til å bruke det, utenom litt yoga på matten😅 Anonymkode: b5517...b98 Sånn tung rockering som pynter kroppen med blåmerker har jeg også, faktisk😂 Anonymkode: b5517...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #10 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg skulle gjerne ha brukt et treningssenter, men jeg blir dessverre veldig stressa av mange mennesker🙈 Ellers hadde det vært helt gull! Jeg har allerede manualer, medisinball, hoppetau og matte... men kjeder meg mye når jeg bruker dette, selv om jeg ser på noe samtidig. Klarer ikke finne motivasjonen til å bruke det, utenom litt yoga på matten😅 Anonymkode: b5517...b98 Hva er det som gjør at noe nytt utstyr løser problemet? Ikke se på noe mens du trener, fokuser på å finne indre motivasjon, få hjelp av noen som kan trening. trening er bra for helsen, men det har lite å si for vektnedgang. Anonymkode: 27097...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #11 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er kvinne og 120 kg. Jeg ser etter et treningsapparat / maskin for å komme i bedre form og gå ned i vekt. Helst noe som kan legges sammen, eller som iallefall ikke tar over hele rommet slik som en stor tredemølle😅 Og MAKS 10 000😬 Vet du om et bra apparat å starte med? Anonymkode: b5517...b98 Kjøp deg en hund? Anonymkode: f6233...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjøp deg en hund? Anonymkode: f6233...327 Jeg har alltid hatt lyst på! Vi hadde hund da jeg vokste opp🥰 Men mannen nekter😅 Anonymkode: b5517...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #13 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er det som gjør at noe nytt utstyr løser problemet? Ikke se på noe mens du trener, fokuser på å finne indre motivasjon, få hjelp av noen som kan trening. trening er bra for helsen, men det har lite å si for vektnedgang. Anonymkode: 27097...4d9 Disse tingene krever tankevirksomhet... Med en maskin ser jeg for meg at det er enklere å distrahere seg selv med en serie mens man bare peiser på😅 Anonymkode: b5517...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #14 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Disse tingene krever tankevirksomhet... Med en maskin ser jeg for meg at det er enklere å distrahere seg selv med en serie mens man bare peiser på😅 Anonymkode: b5517...b98 Det er vanskelig å holde høy nok intensitet mens du har fokuset ditt på noe annet. Hvorfor kan du ikke gå tur utendørs isteden og gå ekstra raskt opp bakkene for å få opp pulsen? Anonymkode: 27097...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #15 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er vanskelig å holde høy nok intensitet mens du har fokuset ditt på noe annet. Hvorfor kan du ikke gå tur utendørs isteden og gå ekstra raskt opp bakkene for å få opp pulsen? Anonymkode: 27097...4d9 Takk, det gjør jeg allerede de dagene jeg føler for det😊 Og så har jeg også et ønske om å trene inne. Anonymkode: b5517...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 27. august 2023 #16 Del Skrevet 27. august 2023 Hei Jeg har både ellipsemaskin og romaskin hjemme. Trener hver dag og bytter mellom ellipse og romaskin. Romaskin kan være litt mer krevende og vanskelig. Selv om jeg var godt trent, måtte jeg ha mye tilvenning med romaskin. Ta veldig korte økter i starten. Hadde mye smerter i begynnelsen. Nå trener jeg 80 minutter av gangen uten problem. Har ei pute på setet. Ellipsemaskin er nok mer skånsomt og enklere å bruke. Kan ikke gjøre noe feil. Om du trener mye og hardt tror jeg en romaskin er mer holdbar i lengden. Har ødelagt flere ellipsemaskiner. Har nå en til 15000, har hatt mye problemer med den og forhandler mener den er underdimensjonert for mitt bruk. Jeg skulle nok helst ha trent på senter, men jeg blir også stresset av mye folk og får angst. Romaskin jeg har kan deles på midten og har hjul så den enkelt kan flyttes rundt. Veldig smart og tar ikke så stor plass. Jeg brukte trimsykkel før, men anbefaler det ikke. Blir veldig kjedelig i lengden. Synes også romaskin og ellipsemaskin gir mye bedre trening. Men all trening er kjedelig. Jeg hører på musikk mens jeg trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 27. august 2023 #17 Del Skrevet 27. august 2023 En sånn liten magerulle med to håndtak og en skive i mellom, og en tykk matte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 27. august 2023 #18 Del Skrevet 27. august 2023 Hoia skrev (1 minutt siden): En sånn liten magerulle med to håndtak og en skive i mellom, og en tykk matte. Koster 149 kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå