Gjest Elooon Skrevet 7. september 2023 #21 Skrevet 7. september 2023 Ja ja jaaa eller jeg elsker hele sexen og nytelsen fra start til slutt, men det beste av alt er så klart selve orgasmen. Når det bygger seg opp og ikke klarer å holde ut mer, orgasmen eksploderer og det danser stjerner, planeter og teslaer foran øynene mine.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #22 Skrevet 7. september 2023 Ville heller valgt sex uten orgasme enn orgasme uten sex. Sex er for meg så mye mer enn orgasme. Selvfølgelig er orgasme godt og jeg får orgasme 99% av alle gangene jeg har sex, men likevel blekner den i forhold til alt det andre som sex er; begjæret, nærheten, følelsen av ham inni meg, støtene, kyssingen, spenningen, befølingen, følelsen av å bli brukt for hans nytelse og følelsen av at han virkelig vil at jeg skal nyte… så jeg nyter sex fra start til slutt, uavhengig av orgasme. Anonymkode: 6bfae...25e 1 1
kåre42 Skrevet 8. september 2023 #23 Skrevet 8. september 2023 Elooon skrev (På 7.9.2023 den 16.17): Ja ja jaaa eller jeg elsker hele sexen og nytelsen fra start til slutt, men det beste av alt er så klart selve orgasmen. Når det bygger seg opp og ikke klarer å holde ut mer, orgasmen eksploderer og det danser stjerner, planeter og teslaer foran øynene Du lever opp til navnet!! Teslaer😂👍
Even Tuell Skrevet 8. september 2023 #24 Skrevet 8. september 2023 On 8/25/2023 at 12:42 PM, AnonymBruker said: Hei dere, kvinner og menn. Syns dere selve orgasmen er best, eller minuttene rett før orgasme? Eller timene før orgasme for de som klarer å tease lenge K 42 Anonymkode: 17cbc...6ab Orgasmen er flott, men det er kanskej to ting jeg nyter mer; - Det første "stikket". Når man glir inn i henne for første gang den runden, og det føles som om man "åpner henne opp". Fra å være utenfor, kåt og i friluft, til å gli inn i en våt, varm, trang fitte. Merke at det er trangt og at man liksom presser seg inn og på plass. "Endelig" skjer det, pikken på plass der den skal. Og hun kommer kanskje med et par sukk av glede og nytelse mens man synker helt inn. Er det noe som får øynene til å trille bakover i hodet så er det dette. - Når man knuller og klarer å holde seg på et "høyt nivå", like under der man kommer. De gangene det bare funker så er det magisk. Man er kåt som faen selv, det er deilig og hun er våt, varm og surfer på det samme nivået selv. Man blir liksom litt fortapt, og om man i det hele tatt tenker noe så er det "hvorfor gjør vi ikke dette -hele- tiden, resten av livet". Begge ser at den andre er mildt sagt i himmelen. Og så er det den doble følelsen av at dette vil man gjerne gjøre uendelig lenge og samtidig så er man så innmari kåt. Man gleder seg sjukt til å komme. Men så vil man ikke komme helt enda, for dette er så digg ... men så lengter man etter å få komme ... bare ikke enda... Dette er absolutt ikke for å sette orgasmen i forlegenhet. Den er pynten på toppen av kaka... det er bare det at både selve kaka og glassuren også er sjelesettende magisk. 1 1
Coachshinny Skrevet 9. september 2023 #25 Skrevet 9. september 2023 Even Tuell skrev (10 timer siden): Orgasmen er flott, men det er kanskej to ting jeg nyter mer; - Det første "stikket". Når man glir inn i henne for første gang den runden, og det føles som om man "åpner henne opp". Fra å være utenfor, kåt og i friluft, til å gli inn i en våt, varm, trang fitte. Merke at det er trangt og at man liksom presser seg inn og på plass. "Endelig" skjer det, pikken på plass der den skal. Og hun kommer kanskje med et par sukk av glede og nytelse mens man synker helt inn. Er det noe som får øynene til å trille bakover i hodet så er det dette. - Når man knuller og klarer å holde seg på et "høyt nivå", like under der man kommer. De gangene det bare funker så er det magisk. Man er kåt som faen selv, det er deilig og hun er våt, varm og surfer på det samme nivået selv. Man blir liksom litt fortapt, og om man i det hele tatt tenker noe så er det "hvorfor gjør vi ikke dette -hele- tiden, resten av livet". Begge ser at den andre er mildt sagt i himmelen. Og så er det den doble følelsen av at dette vil man gjerne gjøre uendelig lenge og samtidig så er man så innmari kåt. Man gleder seg sjukt til å komme. Men så vil man ikke komme helt enda, for dette er så digg ... men så lengter man etter å få komme ... bare ikke enda... Dette er absolutt ikke for å sette orgasmen i forlegenhet. Den er pynten på toppen av kaka... det er bare det at både selve kaka og glassuren også er sjelesettende magisk. Enig, dette øyeblikket er magisk både for henne og han🌹
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #26 Skrevet 9. september 2023 For min del så nyter jeg kanskje partner sin orgasmene en min egen. Tipper jeg har orgasme 6 av 10 ganger vi har sex. Hun 10 av 10. Anonymkode: 0fce1...678
Gjest Elooon Skrevet 9. september 2023 #27 Skrevet 9. september 2023 kåre42 skrev (18 timer siden): Du lever opp til navnet!! Teslaer😂👍 Ja jeg ser alle modellene danse foran øynene. Det er ett vakkert syn hver gang. Ikke rart orgasmene er best.
Coachshinny Skrevet 9. september 2023 #28 Skrevet 9. september 2023 Elooon skrev (32 minutter siden): Ja jeg ser alle modellene danse foran øynene. Det er ett vakkert syn hver gang. Ikke rart orgasmene er best. Så kult, det går noe så inni helvete for deg under sånne orgasmer😅😅
kåre42 Skrevet 9. september 2023 #29 Skrevet 9. september 2023 Elooon skrev (4 timer siden): Ja jeg ser alle modellene danse foran øynene. Det er ett vakkert syn hver gang. Ikke rart orgasmene er best. It's electric!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå