AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Hei dere, kvinner og menn. Syns dere selve orgasmen er best, eller minuttene rett før orgasme? Eller timene før orgasme for de som klarer å tease lenge K 42 Anonymkode: 17cbc...6ab
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Selve orgasmen. Anonymkode: 487b1...93d 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Det blir umulig å sammenligne. Orgasmen er isolert sett best, men hvis det likevel var tilfellet ville jo solosex vært like godt som sammen med en partner. Og det er det jo på ingen måte! Selv om den ene sjokoladbiten til slutt er den beste, isolert sett, så er jo et stort dessertbord uten den ene beste sjokoladen likevel en stor forlystelse og en større opplevelse enn den ene biten som isolert sett smaker best. Sex med en partner, med lang tirring, masse forspill for så å få en orgamse til slutt er aller best, sammenlagt. Jeg kan nyte masse kos uten orgasme, men om vi har stimulert meg høyt opp til et visst punkt på må jeg komme, hvis ikke ligger det der som en sterk irritasjon, som en kløe man ikke når og utelukkende som en forstyrrelse. Som den der irriterende følelsen når man må nye men ikke klarer. Anonymkode: 577e4...504 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 det beste er fra hundredelssekundet før orgasmen kommer og gjennom hele orgasmen. især hvis kvinnen kommer på likt, ev. at hun kommer et par tideler før meg og det strammer rundt pikken min og hun fortsetter å ri og melke den for sperm:-) sånn er det bare. Anonymkode: 681d8...8d7
Fioljenta Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Vanligvis det som bygger opp til orgasmen 🤗
Navnet Mitt Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 Orgasmen som sådan er jo høydepunktet, men den ville definitivt ikke vært det samme uten kåtheten og oppbyggingen mot toppunktet. Gjerne over lengre tid. Noe av det aller beste er også å få gi kvinnen nytelse og få henne til å komme. Hodet mellom beina hennes, kjenne skjelvingene komme. Lår som presser mot hodet... Magisk deilig. Eller å bli ridd av henne og hun kommer på pikken. Og så den deilige kosen etterpå, den skal absolutt ikke glemmes. 1
Bamseklemmer Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 (endret) Etter at jeg begynte med knipeøvelser for over 8 år siden, har jeg fordoblet, prekum/- og sædmengden. Ereksjonen er blitt mye hardere, og det har dannet tykke blodårer på pikken. Når jeg er på det kåteste skifter pikken farge fra brun til nesten lilla, og pikkhodet skifter fra rosa til rødt. Det er så vidt jeg klarer å ta i rundt den med hånden, da må jeg virkelig klipe den siste cm. Og det er akkurat i en slik ereksjon det virkelig er deilig, det hadde jeg ikke før jeg begynte med knipeøvelser. Mårrabrød og ettermiddagsbrød er superdigg.. da kliper jeg den så hardt jeg klarer.. lenge.. så slipper jeg taket. Det kjennes ut som en hærlig søt strøm som går gjennom pikken, jeg kjenner precummen piple ut. Jeg kan gjenta dette mange ganger, for det er så hærlig samtidig som jeg fantaserer. Jeg holder på til jeg kjenner prostataen knyter seg og blir steinhard.. det er på nippet til å gi meg en hærlig orgasme. Men jeg vil utsette orgasmen en stund til.. da hender det at sæden siver ut, uten sammentrekninger som en meget svak orgasme. Ok, jeg vet at sædblæra er overfylt, og fortsetter forsiktig. I den fasen at jeg kommer over toppen, er det for sent å holde igjen. Da slutter tergingen, og gir full styrke. Prostataen blir steinhard, men den slapper av litt for å slippe på trykket, så blir den steinghard igjen, så slipper den ut. Jeg kan få 10 sterke sammentrekninger, så blir de resterende 10 svakere etter hvert. Jeg skviser ut de siste dråpene, for det er fremdeles superdeilig å kjenne på etterdønningene av orgasmen. Så tar det ca 5 minutter før sitringen i kroppen gradvis forsvinner.. så kan jeg se på ladningen og smile.. Woow for noen mengder.. og for en hærlig følelse jeg har det nå... Jeg er litt usikker hva som er best, før, under eller etter orgasmen.. Det å være nytømt, stolt av knipeøvelser, og at kroppen og pikken fungere som den skal.. Gir meg iallefall boost og gjenskapglede.. det blir vel ikke lenge til neste gang😉🙈 Endret 7. september 2023 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 Jeg synes sexen er best. Anonymkode: 6c3e3...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #9 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes sexen er best. Anonymkode: 6c3e3...6d1 Enig Anonymkode: 700c7...953
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #10 Skrevet 7. september 2023 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Etter at jeg begynte med knipeøvelser for over 8 år siden, har jeg fordoblet, prekum/- og sædmengden. Ereksjonen er blitt mye hardere, og det har dannet tykke blodårer på pikken. Når jeg er på det kåteste skifter pikken farge fra brun til nesten lilla, og pikkhodet skifter fra rosa til rødt. Det er så vidt jeg klarer å ta i rundt den med hånden, da må jeg virkelig klipe den siste cm. Og det er akkurat i en slik ereksjon det virkelig er deilig, det hadde jeg ikke før jeg begynte med knipeøvelser. Mårrabrød og ettermiddagsbrød er superdigg.. da kliper jeg den så hardt jeg klarer.. lenge.. så slipper jeg taket. Det kjennes ut som en hærlig søt strøm som går gjennom pikken, jeg kjenner precummen piple ut. Jeg kan gjenta dette mange ganger, for det er så hærlig samtidig som jeg fantaserer. Jeg holder på til jeg kjenner prostataen knyter seg og blir steinhard.. det er på nippet til å gi meg en hærlig orgasme. Men jeg vil utsette orgasmen en stund til.. da hender det at sæden siver ut, uten sammentrekninger som en meget svak orgasme. Ok, jeg vet at sædblæra er overfylt, og fortsetter forsiktig. I den fasen at jeg kommer over toppen, er det for sent å holde igjen. Da slutter tergingen, og gir full styrke. Prostataen blir steinhard, men den slapper av litt for å slippe på trykket, så blir den steinghard igjen, så slipper den ut. Jeg kan få 10 sterke sammentrekninger, så blir de resterende 10 svakere etter hvert. Jeg skviser ut de siste dråpene, for det er fremdeles superdeilig å kjenne på etterdønningene av orgasmen. Så tar det ca 5 minutter før sitringen i kroppen gradvis forsvinner.. så kan jeg se på ladningen og smile.. Woow for noen mengder.. og for en hærlig følelse jeg har det nå... Jeg er litt usikker hva som er best, før, under eller etter orgasmen.. Det å være nytømt, stolt av knipeøvelser, og at kroppen og pikken fungere som den skal.. Gir meg iallefall boost og gjenskapglede.. det blir vel ikke lenge til neste gang😉🙈 Jeg bruker å forsvare deg. Du virker som en koselig mann. Men dette ble for mye selv for meg. Siste avsnittet er det eneste som svarer på spørsmålet. Resten er utenomsnakk og selvskryt Anonymkode: 577e4...504 2 1
tjuva Skrevet 7. september 2023 #11 Skrevet 7. september 2023 3 hours ago, Bamseklemmer said: Etter at jeg begynte med knipeøvelser for over 8 år siden, har jeg fordoblet, prekum/- og sædmengden. Ereksjonen er blitt mye hardere. Føler du knipeøvelsene har gjort noe med hvor lenge du holder før du spruter, når du har sex med ei dame? Altså har pikken inni henne og knuller? D 43
tjuva Skrevet 7. september 2023 #12 Skrevet 7. september 2023 Vorspiel, kos, og selve sex en er det beste. Selv om jeg får minst 3-5 orgasmer under vorspiel, og 3-10 orgasmer mens mannen knuller meg, så hadde det ikke vært så deilig uten å bli tatt alt fra forsiktig til røfft. Jeg hadde mye heller gitt avkall på orgasmene enn å gi avkall på å kjenne han inni meg. D43
Hjelpsom Skrevet 7. september 2023 #13 Skrevet 7. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes sexen er best. Anonymkode: 6c3e3...6d1 Støttes. 😀 1
Bamseklemmer Skrevet 7. september 2023 #14 Skrevet 7. september 2023 (endret) tjuva skrev (31 minutter siden): Føler du knipeøvelsene har gjort noe med hvor lenge du holder før du spruter, når du har sex med ei dame? Altså har pikken inni henne og knuller? D 43 Nei, selv om jeg trener på å holde igjen, kommer jeg fort i møte med en kvinne. Da må jeg legge inn 10 -15 sekunders pause, før jeg fortsetter igjen. Men det er jo ikke alltid like gunstig.. når jeg hører henne nærmer seg orgasmen, for det kan jo forstyrre hennes orgame av pausene. Men knipeøvelsene har gjordt meg slik, at jeg bare fortsette uten pause etter at jeg har kommet. Og andre situasjoner der jeg har kommet, går jo ereksjonen gradvis nedover naturlig nok. Men med litt hjelp så reiser den seg igjen og er klar for mere gøy. Altså, jeg er utholdende av tidmessig og av å komme flere ganger under sexen, men ikke utholdende av utløsninger. Når jeg var ung kunne jeg holde det gående i flere timer, på ei sånn typisk kose helg. Knulle, drikke vann sove en dupp, så fortsette igjen på repeat😅 Nå i min alder går jeg mere for kvalitet og synes en time er passelig.. Forresten mange kjappiser setter jeg mere pris på, enn sånn maraton kanin knulling i timevis😇 Endret 7. september 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Bamseklemmer Skrevet 7. september 2023 #15 Skrevet 7. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker å forsvare deg. Du virker som en koselig mann. Men dette ble for mye selv for meg. Siste avsnittet er det eneste som svarer på spørsmålet. Resten er utenomsnakk og selvskryt Anonymkode: 577e4...504 Det sier du som snakker og skryter om skjokoladebiter på et dessert bord😂 Men jo jeg tar kritikken.. men enkelte ganger må jeg skrive så dem som ikke kjenner meg, skjønner hvorfor jeg føler slikt på ting. Ingen selvskryt.. det er kanskje bare uvanlig, at en mann kan være så dønn ærlig og utgi så mye.Men hvor er vi? Jo på et seksualforum🤭 Da må vi alle få lov til å skrive hva vi føler, uten at noen må rynke på nesen🙉 Endret 7. september 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #16 Skrevet 7. september 2023 tjuva skrev (3 timer siden): Vorspiel, kos, og selve sex en er det beste. Selv om jeg får minst 3-5 orgasmer under vorspiel, og 3-10 orgasmer mens mannen knuller meg, så hadde det ikke vært så deilig uten å bli tatt alt fra forsiktig til røfft. Jeg hadde mye heller gitt avkall på orgasmene enn å gi avkall på å kjenne han inni meg. D43 Åååh❤️ Anonymkode: 17cbc...6ab
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #17 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 12.42): Hei dere, kvinner og menn. Syns dere selve orgasmen er best, eller minuttene rett før orgasme? Eller timene før orgasme for de som klarer å tease lenge K 42 Anonymkode: 17cbc...6ab M her. Elsker det sekundet før jeg kommer og sekundene/minuttene etter orgasmen. Anonymkode: 681d8...8d7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #18 Skrevet 7. september 2023 Selve sexen er vanvittig god. Beste er å rugge sideveis, ikke ut og inn. De trykkbevegelsene er sykt gode. Orgasmen også, og de 5-35 sammentrekningene etterpå og begge ligger der nypult og tilfreds. Anonymkode: 1c311...a19
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #19 Skrevet 7. september 2023 Stunden rett etter når den morfin lignende følelsen brer seg utover. Det er det beste. Anonymkode: 09044...ef5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #20 Skrevet 7. september 2023 Heller et glass vin. Det nyter jeg mye lengre. Sex for meg har lite med orgasme å gjøre. Nærhet og deilig samvær derimot er sex. Anonymkode: 21e84...409 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå