Grooo Skrevet 19. januar 2006 #21 Skrevet 19. januar 2006 Skal dette gi noen mening må dere jo komme dere over på EFnet, er vel ingen som henger på Undernet vel???
marta Skrevet 19. januar 2006 #24 Skrevet 19. januar 2006 Og hva nøyaktig er dette her for noe da?? T-skje please
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #26 Skrevet 19. januar 2006 Og hva nøyaktig er dette her for noe da?? T-skje please ←
marta Skrevet 19. januar 2006 #27 Skrevet 19. januar 2006 Altså.. det er en chat...Men hva har det med KG å gjøre?
Gjest vimse Skrevet 19. januar 2006 #28 Skrevet 19. januar 2006 en mulighet for KG`ere til å gå inn og chatte med hverandre
marta Skrevet 19. januar 2006 #29 Skrevet 19. januar 2006 åååå.... ikke noe som er linket til KG altså... Men hvorfor ikke bruke KG sin chatt da? Det er vel der det er lettere å treffe på KG-ere
Gjest vimse Skrevet 19. januar 2006 #30 Skrevet 19. januar 2006 Som jeg har forstått har det vært en kg kanal på irc før, som var ganske så vellykket tror jeg, så man ville vel prøve igjen. Men, jeg vet ikke, har ingen lang fartstid her inne, men den chatten her inne blir vel lite brukt tror jeg?
Grooo Skrevet 19. januar 2006 #31 Skrevet 19. januar 2006 For meg er chat på irc et natrulig valg fordi jeg bruker irc mye til å chatte ellers... Blir noe helt annet enn en chat i et nettleservindu
Malama Skrevet 19. januar 2006 #32 Skrevet 19. januar 2006 Hvis du hadde skrevet en skolestil og laget en tråd om det, ville du postet den på data og internett fordi den er laget i Word? ← Nei, ikke dersom jeg skulle diskutere skolestilens innhold, altså.... ehh... det er eviglenge siden jeg skrev noen skolestil, men... nei, om jeg skulle diskutere hvordan man skriver en resonerende stil eller en novelle ville jeg ikke brukt data-forumet, men om jeg skulle diskutere hvordan jeg bruker word til å skrive den, slik dere gjør her, det er ikke snakk om å chatte, men om å bruke irc, så er det dataforumet. SELV OM det er flere som leser andre underforum. Det er jo hele vitsen med underforum, og det har d også noen tatt hensyn til Men, som sagt lenger oppe her... så lenge dette ikke er EF-net, så er det ikke noe for meg. Så da så. Hva jeg gjør her inne da... det vet jeg ikke. Men jeg er tidlgiere irc-avhengig, så jeg tiltrekkes automatsik av tråder om irc
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. januar 2006 #35 Skrevet 19. januar 2006 Nei, ikke dersom jeg skulle diskutere skolestilens innhold, altså.... ehh... det er eviglenge siden jeg skrev noen skolestil, men... nei, om jeg skulle diskutere hvordan man skriver en resonerende stil eller en novelle ville jeg ikke brukt data-forumet, men om jeg skulle diskutere hvordan jeg bruker word til å skrive den, slik dere gjør her, det er ikke snakk om å chatte, men om å bruke irc, så er det dataforumet. SELV OM det er flere som leser andre underforum. Det er jo hele vitsen med underforum, og det har d også noen tatt hensyn til Men, som sagt lenger oppe her... så lenge dette ikke er EF-net, så er det ikke noe for meg. Så da så. Hva jeg gjør her inne da... det vet jeg ikke. Men jeg er tidlgiere irc-avhengig, så jeg tiltrekkes automatsik av tråder om irc ← Da er Hege uenig med deg, i.o.m. at hun har postet en sticky om chatten under personlige meldinger.
Gjest vimse Skrevet 19. januar 2006 #37 Skrevet 19. januar 2006 Da er Hege uenig med deg, i.o.m. at hun har postet en sticky om chatten under personlige meldinger. ← ?
Malama Skrevet 19. januar 2006 #38 Skrevet 19. januar 2006 Da er Hege uenig med deg, i.o.m. at hun har postet en sticky om chatten under personlige meldinger. ← Det kan så være, men denne tråden er uansaett havnet der jeg (og tydeligvis en moderator da) mente den hørte hjemme, som en diskusjon om data. Å opplyse om chatten på personlige er helt greit, men denne tråden synes jeg nå erpå rett plass... Også var de jo mest ARGUMENTET jeg kommenterte da "Ja, dette er en tråd om data, men ingen leser på data så vi vil legge den på snikk-snakk for der er det så mange flere som leser". Men nå nærmer vi oss utenomsnakk her, så jeg gir meg nå
Grooo Skrevet 19. januar 2006 #39 Skrevet 19. januar 2006 Jeg er fortsatt like klok ← marta: Les her: http://no.wikipedia.org/wiki/Irc
Dru Skrevet 19. januar 2006 #40 Skrevet 19. januar 2006 Jeg er fortsatt like klok ← Irc = internet relay chat. Det er som gruppesamtaler på msn, men uten smileys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå