RockyRose Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Hei! Har ein baby på 7.5 mnd som ammast + regelmessige måltid. 3-4 stk for dag. Måltida no for tida er blanding av heimelaga middagar(mykje grønt, kjøt av ulike slag og tynna ut med kokosmelk), rein grønsaksmos, graut av hirse og bokhvete, tahin, nøtter, egg, frukt(kiwi, plomme, sviske, eple, aprikos), osv. Har for ein periode kutta havre, og har måtte gjeve lactulose dagleg. Viss ikkje får babyen harde avføringsklumpar og må presse for å få ut. Gjev eg lactulose daglig og pøsar på med sviske/plomme/osv så får ho normal babyavføring igjen. No har eg prøvd utan havre(ca 1 veke) og utan lactulose eit par dagar for å sjå, men då er magen hard igjen. Har rådført med lege. No spør eg her for å sjå om andre har erfaring på matvarer som gav hard mage til babyen?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Kan det være at han får litt lite fett? Anonymkode: ca0f6...a84 1
RockyRose Skrevet 25. august 2023 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kan det være at han får litt lite fett? Anonymkode: ca0f6...a84 Det tvilar eg eigentleg på 🤔 Eg tek alltid kokosolje/olje i maten der eg ikkje brukar kokosmelk, og brukar ein del avokado, nøtter og anna feittrik matvarer ilag med mat som ikkje har såå mykje feitt i seg.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 RockyRose skrev (54 minutter siden): Det tvilar eg eigentleg på 🤔 Eg tek alltid kokosolje/olje i maten der eg ikkje brukar kokosmelk, og brukar ein del avokado, nøtter og anna feittrik matvarer ilag med mat som ikkje har såå mykje feitt i seg. Ok, var bare ikke nevnt så mange fettkilder i HI Anonymkode: ca0f6...a84
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Hvetemel, grøt!, egg, kumelk produkter, pasta, ris, poteter. Anonymkode: fe73d...a7b
RockyRose Skrevet 25. august 2023 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvetemel, grøt!, egg, kumelk produkter, pasta, ris, poteter. Anonymkode: fe73d...a7b Takk for svar! Graut av kva? Mi får lite av dette eigentleg, så tvilar det er desse som påverkar magen her i alle fall 🙂
RockyRose Skrevet 25. august 2023 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2023 Tanuki skrev (15 minutter siden): Får baby i seg nok væske da? Kan hende ho får for lite vatn å drikke. Har innført det attåt måltida no, men ammar i alle fall rikeleg enda Men ser ingen andre teikn på ho/bleiene at ho får for lite væske i alle fall..
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Skrevet 26. august 2023 For mye fast føde for fort? Anonymkode: 724ee...ec7
RockyRose Skrevet 26. august 2023 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For mye fast føde for fort? Anonymkode: 724ee...ec7 Det kan hende det berre er magen som må tilvennast fast føde, ja Håpar det! Men føler det gjekk laang tid med lite og små porsjonar ift kva storebroren fekk. Det var liksom smaksprøvar i lang tid før ho fekk noko som kan kallast eit lite måltid, og det er framleis dagar der ho et maks 1.5 porsjon til saman ila dagen 🤷♀️😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå