Gå til innhold

Utsatt operasjon for 3. gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg var på utredning på Ullevål sykehus juni 2022 og fikk innvilga operasjon. I januar ble jeg oppringt av sykehuset og forklart at jeg skulle vært operert den dagen, men at de aldri sendte meg innkalling. Fikk ny time 17. april, men den ble igjen utsatt nå på grunn av underbemanning. Ny time skulle være i går (24. august), men den ble utsatt på dagen på grunn av øyeblikkelig hjelp- pasient (noe som er forståelig og helt utenfor sykehusets kontroll). Nå har operasjonen blitt utsatt 3 ganger og per nå har jeg ikke fått ny dato. Snakket med dem i dag og de sa de ser på muligheter ut høsten, ‘forhåpentligvis før høstferien’. Kjenner jeg er skikkelig lei nå, er 8 måneder på overtid. Nå har jeg fått vaktene mine på jobb dekket og er dermed uten inntekt de neste 6 ukene fordi jeg skulle vært operert. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan denne situasjonen oppstår. Da den ble utsatt i går sa sykepleier til meg at de skulle se om de fikk plass til meg i dag, men at det dessverre var fullt. I dag sier de at de ser på muligheter i løpet av høsten. Jeg orker ikke dette mer. Er det noen andre som har erfaring med å få utsatt operasjon i så lang tid? Hvordan takle det og eventuelt hvilke rettigheter jeg har når jeg ikke får behandlingen jeg har rett på?

Hilsen veldig lei seg og opprørt jente (26)

Anonymkode: dce27...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...