AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 27 uker på vei og kjente nettopp at hjertet begynte å rase avgårde. Målte puls til rundt 160, ble svimmel og svettet. Det varte helt sykt lenge (30-60 sekunder) og jeg var to sek fra å ringe AMK men så gikk det over. Pulsen er nå normal igjen, men jeg ble ganske redd. Diagnostiserte meg selv med atrieflimmer. Er det flere som har opplevd relativt langvarige anfall av hjertebank i svangerskapet? Anonymkode: 5d67d...f6e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Ikke helt det samme, men har flere episoder med dobbel/trippelslag i svangerskapet enn ellers. Det kan vare noen minutter. Fryktelig ubehagelig med sånt, i alle fall. Skal du til lege eller jordmor igjen snart? Anonymkode: 49d41...5be
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke helt det samme, men har flere episoder med dobbel/trippelslag i svangerskapet enn ellers. Det kan vare noen minutter. Fryktelig ubehagelig med sånt, i alle fall. Skal du til lege eller jordmor igjen snart? Anonymkode: 49d41...5be Jordmor 1 september, så får ta det opp da Det gikk jo over, men varte for lenge for mitt vedkommende Anonymkode: 5d67d...f6e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Eg opplevde mykje ekstra slag i graviditeten. Grundig utreda (i etterkant pga noko anna), og ingenting i veien med det. Eg nevnte det ikkje for jordmor pga eg trudde det var 'heilt normalt', men du kan fint nevne det for jordmor Anonymkode: d5c04...d3f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eg opplevde mykje ekstra slag i graviditeten. Grundig utreda (i etterkant pga noko anna), og ingenting i veien med det. Eg nevnte det ikkje for jordmor pga eg trudde det var 'heilt normalt', men du kan fint nevne det for jordmor Anonymkode: d5c04...d3f Det var veldig annerledes enn "ekstra slag" som jeg har opplevd før. Det her var at hjertet mitt tok fullstendig av å slo ekstremt fort i 30-60 ish sekunder Var skummelt :/ men jeg skal nevne det Anonymkode: 5d67d...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå