Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

27 uker på vei og kjente nettopp at hjertet begynte å rase avgårde. Målte puls til rundt 160, ble svimmel og svettet. Det varte helt sykt lenge (30-60 sekunder) og jeg var to sek fra å ringe AMK men så gikk det over. Pulsen er nå normal igjen, men jeg ble ganske redd. Diagnostiserte meg selv med atrieflimmer. Er det flere som har opplevd relativt langvarige anfall av  hjertebank i svangerskapet?

Anonymkode: 5d67d...f6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt det samme, men har flere episoder med dobbel/trippelslag i svangerskapet enn ellers. Det kan vare noen minutter. 

Fryktelig ubehagelig med sånt, i alle fall. Skal du til lege eller jordmor igjen snart?

Anonymkode: 49d41...5be

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke helt det samme, men har flere episoder med dobbel/trippelslag i svangerskapet enn ellers. Det kan vare noen minutter. 

Fryktelig ubehagelig med sånt, i alle fall. Skal du til lege eller jordmor igjen snart?

Anonymkode: 49d41...5be

Jordmor 1 september, så får ta det opp da :) Det gikk jo over, men varte for lenge for mitt vedkommende 

Skrevet

Eg opplevde mykje ekstra slag i graviditeten. Grundig utreda (i etterkant pga noko anna), og ingenting i veien med det. Eg nevnte det ikkje for jordmor pga eg trudde det var 'heilt normalt', men du kan fint nevne det for jordmor :)

Anonymkode: d5c04...d3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eg opplevde mykje ekstra slag i graviditeten. Grundig utreda (i etterkant pga noko anna), og ingenting i veien med det. Eg nevnte det ikkje for jordmor pga eg trudde det var 'heilt normalt', men du kan fint nevne det for jordmor :)

Anonymkode: d5c04...d3f

Det var veldig annerledes enn "ekstra slag" som jeg har opplevd før. Det her var at hjertet mitt tok fullstendig av å slo ekstremt fort i 30-60 ish sekunder 

Var skummelt :/ men jeg skal nevne det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...