AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Har ikke så mye erfaring med det å ligge med noen ganske raskt. Lå med en etter å ha møtt han noen gang ute, samtidig snakket over sosiale medier en stund. Bruker ofte møte dem minst 3 ganger men denne karen var veldig på og hadde veldig lyst. Vi hadde det veldig fint, han var litt bedugget. Synes det var god kjemi og synes vedkommende var veldig morsom. God intim kjemi. Tenker at jeg likte han veldig godt tiltross for at vi lå sammen så tidlig. Problemet er at jeg knytter meg raskt dersom kjemien seksuelt er veldig bra! Merker jeg venter på at jeg får melding.. Tror han helt sikkert har andre han vil være på for merker han er litt stille nå i etterkant.. Hvordan kan jeg gå frem nå? Tror dere også mye av det han sa når han var full bare var tomme ord?🙃 Anonymkode: 34c19...994
exictence Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Han er nok litt flau. Han tar kanskje kontakt etterhvert
ESFP Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Han ville ha sex. Hvis du ønsker noe mer så kan du sende ham en melding der du skriver at du har lyst å treffe ham igjen.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Menn kan lett tilknyttes etter sex vi også. Han du nevner, som var veldig på, høres kanskje ut som han var mest opptatt av sex. Men du vet aldri. Bare spør. Lite å tape på det. Jeg tror det er lurt å vente noen dager, kanskje litt mer også, for å ikke gjøre han stressa, for å ikke virke for needy selv. Litt taktikk er ofte lurt. Anonymkode: 389ae...172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå