AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Er ufør pga fysisk sykdom, men hodet feiler jo ingenting. (Ikke så syk at jeg bruker hjelpemidler etc) Tenker derfor at det fint må være mulig å finne en god kjæreste. Men- orker rett og slett ikke Tinder eller andre nett tjenester. Synes det er utrolig tidkrevende og lite motiverende. Har et barn (13). Ellers har jeg noen aktiviteter som det dessverre kun er kvinner som deltar på. Hva kan ellers være arenaer der man kan treffe menn på en mer naturlig måte ? Anonymkode: 80d63...731
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ufør pga fysisk sykdom, men hodet feiler jo ingenting. (Ikke så syk at jeg bruker hjelpemidler etc) Tenker derfor at det fint må være mulig å finne en god kjæreste. Men- orker rett og slett ikke Tinder eller andre nett tjenester. Synes det er utrolig tidkrevende og lite motiverende. Har et barn (13). Ellers har jeg noen aktiviteter som det dessverre kun er kvinner som deltar på. Hva kan ellers være arenaer der man kan treffe menn på en mer naturlig måte ? Anonymkode: 80d63...731 Hobbyer, vet ikke hva du klarer. Men kan ramse opp noen forslag. Frivillighetsarbeid: røde kors, bymisjonen osv. Idrett. Quiz kvelder. Alt med motor om det er interessant, (møtte min samboer på mc treff) Jakt, fiske, skyting eller lignende om det kunne interessere deg.. finnes nok mye, men en hobby der det er begge kjønn er nok lurt😉 Anonymkode: 24804...989 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Har du vurdert kontaktannonse i lokalavisen? Anonymkode: 8f25d...af0
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Du kan gjøre som kusina mi. Hun sa fra til vennene sine at hun var klar for å treffe noen igjen, dersom noen kjente en ungkar hun kunne passet med… Jammen ble det ikke klaff med en venninnes svoger 👍 Vennene dine vet jo hvordan du er som person, hva du liker / ikke liker etc… Anonymkode: cde7b...278 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du kan gjøre som kusina mi. Hun sa fra til vennene sine at hun var klar for å treffe noen igjen, dersom noen kjente en ungkar hun kunne passet med… Jammen ble det ikke klaff med en venninnes svoger 👍 Vennene dine vet jo hvordan du er som person, hva du liker / ikke liker etc… Anonymkode: cde7b...278 Denne likte jeg 😃 takk for tips ❤️ Anonymkode: 80d63...731 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå