AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Hei. Jeg har et familiemedlem som av forskjellige psykiske og fysiske grunner droppet ut av skolen under 10. klasse. Har fått vedtak på det og kan gå på vgs, men hun har ikke vært frisk nok til det. Nå ser ting bedre ut, men av forskjellige årsaker har man landet på at det er bedre om hun flytter til meg i Oslo og tar det som privatist. Dette er en 20 år gammel jente som har hatt hele ungdomstiden preget av motgang og jeg vil bare at hun skal mestre det. Hun har omtrent bodd i joggedress de siste 5 årene og vil bare føle at hun passer inn… har derfor lovet at vi skal få handlet inn klær og skoleveske som gjør at hun ikke føler seg utenfor. Men hva er «inn» blant unge på Sonans?? Jeg vet man må finne sin egen stil og bla bla. Men akkurat nå er hennes eget ønske bare å passe inn. Hvilken skoleveske (kan godt koste litt), vinterjakke og andre merker er mainstream og safe i den aldersgruppen?? takk for all hjelp, hilsen gammel tante som ikke kjenner til hva som er «in» Anonymkode: fe2e2...255 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Hei. Jeg har et familiemedlem som av forskjellige psykiske og fysiske grunner droppet ut av skolen under 10. klasse. Har fått vedtak på det og kan gå på vgs, men hun har ikke vært frisk nok til det. Nå ser ting bedre ut, men av forskjellige årsaker har man landet på at det er bedre om hun flytter til meg i Oslo og tar det som privatist. Dette er en 20 år gammel jente som har hatt hele ungdomstiden preget av motgang og jeg vil bare at hun skal mestre det. Hun har omtrent bodd i joggedress de siste 5 årene og vil bare føle at hun passer inn… har derfor lovet at vi skal få handlet inn klær og skoleveske som gjør at hun ikke føler seg utenfor. Men hva er «inn» blant unge på Sonans?? Jeg vet man må finne sin egen stil og bla bla. Men akkurat nå er hennes eget ønske bare å passe inn. Hvilken skoleveske (kan godt koste litt), vinterjakke og andre merker er mainstream og safe i den aldersgruppen?? takk for all hjelp, hilsen gammel tante som ikke kjenner til hva som er «in» Anonymkode: fe2e2...255 Jeg har ikke så mye greie på hva som er in blabt den alderen, men google capsul wardrobe for tips til hvordan du kan handle en garderobe hvor alt passer sammen. Ikke gå etter fine enkeltplagg, men gå for noe som passer sammen med det hun allerede har! Anonymkode: 479bd...889
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg har ikke så mye greie på hva som er in blabt den alderen, men google capsul wardrobe for tips til hvordan du kan handle en garderobe hvor alt passer sammen. Ikke gå etter fine enkeltplagg, men gå for noe som passer sammen med det hun allerede har! Anonymkode: 479bd...889 Capsule skulle det stå. Anonymkode: 479bd...889
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Mange unge gar sekker fra Douchebag. (Mine må bruke egne penger hvis de skal ha så dyr sekk.) Anonymkode: 1fb03...622 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg har et familiemedlem som av forskjellige psykiske og fysiske grunner droppet ut av skolen under 10. klasse. Har fått vedtak på det og kan gå på vgs, men hun har ikke vært frisk nok til det. Nå ser ting bedre ut, men av forskjellige årsaker har man landet på at det er bedre om hun flytter til meg i Oslo og tar det som privatist. Dette er en 20 år gammel jente som har hatt hele ungdomstiden preget av motgang og jeg vil bare at hun skal mestre det. Hun har omtrent bodd i joggedress de siste 5 årene og vil bare føle at hun passer inn… har derfor lovet at vi skal få handlet inn klær og skoleveske som gjør at hun ikke føler seg utenfor. Men hva er «inn» blant unge på Sonans?? Jeg vet man må finne sin egen stil og bla bla. Men akkurat nå er hennes eget ønske bare å passe inn. Hvilken skoleveske (kan godt koste litt), vinterjakke og andre merker er mainstream og safe i den aldersgruppen?? takk for all hjelp, hilsen gammel tante som ikke kjenner til hva som er «in» Anonymkode: fe2e2...255 Helt normale Jeans og genser er "alltid" rett😊 Som andre nevner DB (tidligere Douchebag) er veldig populære sekker om dagen Anonymkode: 70474...b99 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 Jeg er student! Her er hva som er «in» og helt vanlig hvis man vil blende til høsten Sko som Doc Martens, Converse, Nike Levis jeans for eksempel 501 eller skjørt med sorte strømper Skinnjakke, trenchcoat, ulljakke/kåpe cardigan med topp, strikkegensere Sekk for eksempel db som andre nevner, eller bare plain totebag Anonymkode: 412d0...46f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå