AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Hvordan skal sæd være egentlig? Jeg runket og fikk utløsning nå, da var det skikkelig tykt på en måte og veldig seigt, altså at det var som sirup. Har ikke hatt utløsning på ca 3 døgn, når jeg har utløsning hver dag eller flere ganger dagen er det veldig tynt, nesten som vann. Nå var sæden også hvit mot at den er blank når jeg får ofte utløsning. hvordan skal den være og hvordan foretrekker kvinner det? Anonymkode: a329f...ccc
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Som mann skal jeg ikke si hva kvinner foretrekker. Men sæd vil variere i mengde, konsistens, lukt og farge basert på mange variable. Væskebalanse, hvilken type mat man har spist, tid fra forrige sædavgang (om vi snakker timer, ikke dager) osv. Om din er tykk og seig, så vil jeg tippe at væskebalansen din ikke er helt god. Vært på fylla på festival? I etterkant av en skikkelig fyllekule kan kroppen bli dehydret, og det vil merkes på blant annet sæden. Anonymkode: 6bb07...5f7 1
feliek54 Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 6.42): Hvordan skal sæd være egentlig? Jeg runket og fikk utløsning nå, da var det skikkelig tykt på en måte og veldig seigt, altså at det var som sirup. Har ikke hatt utløsning på ca 3 døgn, når jeg har utløsning hver dag eller flere ganger dagen er det veldig tynt, nesten som vann. Nå var sæden også hvit mot at den er blank når jeg får ofte utløsning. hvordan skal den være og hvordan foretrekker kvinner det? Anonymkode: a329f...ccc Sæd er bare en liten del av væsken som kommer ut. Det meste er annen væske selv om det er millioner med sædceller. For meg varierer den fra seig væske til nesten som vann. Endret 26. august 2023 av feliek54
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 Den varierer noe etter kosthold og tid siden forrige utløsning, samt fra person til person Jeg tar ikke satsen i munnen når mannen min ikke har hatt utløsning på en stund, eller når han har drukket mye øl eller brunt brennevin. Ikke utløsning på en stund gir tykk og ekkel konsistens, øl og brunt brennevin gir ekkel smak. Har også opplevd en eks som konsekvent hadde ekkel konsistens og smak, så også personlige forskjeller. Anonymkode: e947e...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå