AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Hei! Noen som vet hvor lenge det er vanlig å svette om natta når man har hatt en infeksjon med feber? Feberen er så å si helt borte nå, men svettet fortatt litt om natta (gjort det i én uke), og startet når feberen begynte. Pleier ikke svette hver natt selv om jeg har feber, så blir litt redd. Er ikke sånn at alt blir helt gjennomvått, men er en fuktig flekk både på puta, øverst på kanten av dyna og litt på lakenet. Blir litt redd for at det skal være nattevsette som symptom på noe farlig… Anonymkode: 03c50...262
Margeritt Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Gi det en uke til 😊 jeg var også nettopp forkjølet med feber, fikk skikkelige svettetokter gjennom hele døgnet, men nå er det over 😊 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Margeritt skrev (3 minutter siden): Gi det en uke til 😊 jeg var også nettopp forkjølet med feber, fikk skikkelige svettetokter gjennom hele døgnet, men nå er det over 😊 Tusen takk for beroligende svar. Hvor mye svettet du om natta? Og hvor lenge varte det??☺️ Vurderte å bestille meg en ny legetime for å snakke om dette, allerede vært pga feberen og hadde crp… Anonymkode: 03c50...262
Margeritt Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tusen takk for beroligende svar. Hvor mye svettet du om natta? Og hvor lenge varte det??☺️ Vurderte å bestille meg en ny legetime for å snakke om dette, allerede vært pga feberen og hadde crp… Anonymkode: 03c50...262 Det varte nok litt over en uke 😊 Endret 25. august 2023 av Margeritt
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Margeritt skrev (8 timer siden): Det varte nok litt over en uke 😊 Svettet du også etter feberen gikk ned? 😊 Tusen takk for at du svarer, er litt stressa. Anonymkode: 03c50...262
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 Men prøv å tenke litt logisk her da. 1. Du har svettet fordi du er syk. Da vet du hvorfor du har svettet. Dvs. grunnen er ikke kreft. 2. Nå har du nesten ikke svette lenger, så da har du ikke symptomer som kan tyde på kreft heller. Bare GLEM dette. Anonymkode: e3c7e...2b9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå