AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Bestevenninna mi sluttet plutselig bare og svare og ta telefonen. Er ganske forbanna merker jeg. Jeg husker ikke å ha sagt noe galt og har ikke vært noe krangel eller diskusjon. Er voksene mennesker og burde kunne ordne opp. Vært noen mnder nå hvor hun er sånn og vurdere bare slette henne fra sosiale medier siden jeg anser ikke henne en venn lenger heller. Noen ganger kan hun skrive en setning helt ut av det blå eller sende en film men svarer jeg svarer hun ikke tilbake. Måtte bare lufte frustrasjonen. En venn ville vell ikke bare gjort sånn ut av det blå men heller ordnet opp og er det ikke noe å ordne opp i kan man si i fra om det også mener jeg. I stede får å late som alt er greit. En gang i blandt har hun bare svart opptatt ellers ingen ting Anonymkode: 3d281...ffa
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Kan hun ha gått på en smell og er sliten? Anonymkode: 3b532...a0e 6 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bestevenninna mi sluttet plutselig bare og svare og ta telefonen. Er ganske forbanna merker jeg. Jeg husker ikke å ha sagt noe galt og har ikke vært noe krangel eller diskusjon. Er voksene mennesker og burde kunne ordne opp. Vært noen mnder nå hvor hun er sånn og vurdere bare slette henne fra sosiale medier siden jeg anser ikke henne en venn lenger heller. Noen ganger kan hun skrive en setning helt ut av det blå eller sende en film men svarer jeg svarer hun ikke tilbake. Måtte bare lufte frustrasjonen. En venn ville vell ikke bare gjort sånn ut av det blå men heller ordnet opp og er det ikke noe å ordne opp i kan man si i fra om det også mener jeg. I stede får å late som alt er greit. En gang i blandt har hun bare svart opptatt ellers ingen ting Anonymkode: 3d281...ffa Virker som hun sliter med noe. Er du en venn bør du uansett spørre henne om noe er galt og si at du er der for henne om hun trenger deg. Anonymkode: 7f97d...cb0 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Det er ganske vanlig å trekke seg inn i skallet sitt hvis man sliter. Kanskje prøve å snakke med henne i stedet for å droppe henne? Anonymkode: 56376...882 3 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 Er det bestevenninna di så kan du vel dra til henne og snakke med henne? Anonymkode: 49b33...9f7 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #7 Skrevet 25. august 2023 Jeg ville først og fremst blitt skikkelig bekymret, ikke forbannet... Anonymkode: 898b0...079 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #8 Skrevet 25. august 2023 Hvis du er så god venn med henne så er det rart å ikke spørre rett ut. Send alle spørsmål eller bekymringer på en melding om hun ikke tar telefonen. Anonymkode: cff07...10a 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #9 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg ville først og fremst blitt skikkelig bekymret, ikke forbannet... Anonymkode: 898b0...079 Ja, det er litt spesielt å bli forbannet og gå så langt som å ikke anse henne som venn mer.. Innlegget starter jo med "Bestevenninna mi...", så det skulle ikke så mye til.. Det første jeg tenkte har flere i tråden også tatt opp. Jeg tror kanskje venninnen din sliter med et eller annet. Det er noe med henne og det har, nesten garantert, ingenting med deg å gjøre. Jeg har sånne perioder selv der jeg trekker meg tilbake og ikke har kontakt med noen. Det er ikke alltid så enkelt Anonymkode: 503f5...12f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #10 Skrevet 25. august 2023 Jeg har selvfølgelig hørt… Anonymkode: 3d281...ffa
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #11 Skrevet 25. august 2023 Har det blitt en «greie» nå å kutte kontakt med venner og familie? Spør for jeg vet flere som opplever nær venn eller nært familiemedlem som plutselig kutter kontakten uten forståelig grunn. Anonymkode: 24191...500
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #12 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har det blitt en «greie» nå å kutte kontakt med venner og familie? Spør for jeg vet flere som opplever nær venn eller nært familiemedlem som plutselig kutter kontakten uten forståelig grunn. Anonymkode: 24191...500 Lurer jeg også på. Anonymkode: 3d281...ffa
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #13 Skrevet 25. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har selvfølgelig hørt… Anonymkode: 3d281...ffa Og hva var svaret? Litt merkelig å være bombesikker på at dette handler om deg, og ikke noe som skjer i livet hennes. At hun av og til svarer er jo typisk hvis man har en vanskelig periode, og noen bedre dager... Anonymkode: 69da9...4b7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #14 Skrevet 25. august 2023 Kanskje hun er inne i en vanskelig periode. Mange som har det tøft klarer ikke å dele det med de rundt seg, de er først i stand til å fortelle om den tunge perioden i etterkant. Uansett hvor mye du spør. Dersom dere er som du sier, bestevenner, synes jeg det er rart å kutte henne helt ut. Du sier jo at det bare har vært sånn noen måneder, det er ikke så lang tid. Dere har kanskje ikke kjent hverandre så lenge? Det kan også hende at hun forsøker å kutte deg gradvis ut av livet sitt, men dette er jo bare spekulering. Jeg tror uansett du har mye å vinne på å slutte å være forbannet, det hjelper ingenting. Anonymkode: 02320...158
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #15 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har selvfølgelig hørt… Anonymkode: 3d281...ffa Og hva sier hun? Anonymkode: cff07...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå