Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Når vi fyrer i peisen og samtidig har på vifta på kjøkkenet/bad/vaskerom (felles system) begynner det noen ganger å ryke fra peisen vår, ikke alltid men noen ganger. Blir litt røyklukt av det. Noen som vet hva som kan være galt?
Spirito Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Vakuum, sa svigerfar da det skjedde her. Vi åpnet et vindu på gløtt, og vips var problemet borte.
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Det ødelegger for trekken i pipa når man kjørere kjøkkenvifta samtidig. Hvis du har mulighet for å lukke en dør til stua eller kjøkkenet så kan det hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 oj, takk for raske svar Så man bør kanskje unngå å sette på vifta da, jeg trodde noe var galt hos oss jeg..
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #5 Skrevet 19. januar 2006 meg igjen, jeg pleier å sette på vifta når jeg skal dusje, og da betyr det jo at jeg ikke skal dusje når vi fyrer i peisen da...eller iallefall ikke bruke vifta
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 Både vifta og peisen trekker ut luft fra rommet - som flere her har nevnt. Du kan godt bruke vifte samtidig som du fyrer, men da må du sørge for nok luft inn i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå