AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 32 år gammel kvinne som har vært singel siden jeg var 26, da jeg slo opp med typen for å finne meg igjen og gjenoppta kvalitetene jeg føler jeg har mistet grunnet aldring. Da jeg fylte 30 år begynte det å være kjipt å være singel så jeg kom inn i markedet igjen, men der fikk jeg kjenne for forferdelig vanskelig å finne noen som er trofast og vil holde livet ut sammen med meg. Date endte alltid mas om sex. Var i en seriøs forhold som varte kun i fem måneder før han gikk lei. Har begynt å sjekke rundt i real Life og har en øye for en utenlandsk kollega, men her også har det gått rykte om at han skal gifte seg med ei fra hjemlandet somer ti år yngre. Han kommer neppe til å bytte hu ut med meg så det lønner seg ikke å prøve, eller? takker for tanker Anonymkode: d1836...b9d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Just now, AnonymBruker said: utenlandsk kollega, men her også har det gått rykte om at han skal gifte seg med ei fra hjemlandet somer ti år yngre. Han kommer neppe til å bytte hu ut med meg så det lønner seg ikke å prøve, eller? Hadde du datet han dersom du var yngre? Anonymkode: 3bfa6...a1e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 Det er ikke slik at all håp er ute, det er bare sånn at ting blir vanskeligere i en annen livsfase. Dating i den alderen du er i nå handler om seriøsitet og krav. Klart det er drittsekker der ute som prøver å utnytte damer, men det er også flotte menn så ikke la dem overskygge de gode. Likte ikke måten du omtaler din kollega på. gir utrykk for at han er kun kandidat pga den vanskelige situasjonen du er i. Nå har du klarhet i hans fremtidige planer så ikke prøv å ødelegg noe. Anonymkode: a17fd...909 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 32 er ingen alder. Jeg er 38 og har datet i et år uten å lykkes, men så har jeg møtt kun 8 menn fra Tinder og egentlig valgt de i blinde før match. Jeg vet ikke hva jeg skal se etter i profilene, annet enn at de søker kjæreste.Selv har jeg ingen erfaring som singel siden jeg var 22 og singelperioden varte 3 måneder. Vært i to lagvarige forhold og ble singel igjen da jeg var 37. Anonymkode: 8dcbb...11e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Ville flyttet til en småby med 5000-30 000 innbyggere. Til lenger borte fra Oslo, til lettere er det å finne en partner som kvinne. Du bør også akseptere å bli kjent med menn som ikke er blant de kjekkeste. Anonymkode: f324d...80e
Nettinettet Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er ikke slik at all håp er ute, det er bare sånn at ting blir vanskeligere i en annen livsfase. Dating i den alderen du er i nå handler om seriøsitet og krav. Klart det er drittsekker der ute som prøver å utnytte damer, men det er også flotte menn så ikke la dem overskygge de gode. Likte ikke måten du omtaler din kollega på. gir utrykk for at han er kun kandidat pga den vanskelige situasjonen du er i. Nå har du klarhet i hans fremtidige planer så ikke prøv å ødelegg noe. Anonymkode: a17fd...909 Jeg er veldig enig i dette. TS: Ta en pause fra letingen, sett deg ned og se på krav og ønsker igjen. Skriv ned din drømmerelasjon slik at du fokuserer mer på relasjonen du ønsker deg kontra personen du leter etter. Åpne synsvinkelen og ikke bare se på de du får et godt øye til, men bli kjent med mennesker på et dypere nivå. Gi menn en sjanse og vurder de ut i fra relasjonsfasiten og ikke attraksjonsnivået med automatikk. Se også om det er noen ting ved deg selv du kan endre for å få bedre energi utad slik at du får flere valgmuligheter. God og positiv energi er Alfa og Omega i datingverden nå 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #7 Skrevet 25. august 2023 Hadde heller brukt litt tid på å reflektere. Date kollega er kanskje ikke lurt. Har en kollega som har vært veldig «på» en stund. Sendte meg sms, snap og Messenger på fritiden og generelt veldig hyggelig og interessert. Etter sommerferien ble han helt stille og jeg begynner selvfølgelig å lure på hva jeg har gjort galt. Svaret er ingenting. Det er han som er kynisk. Selv om det aldri skjedde noe, føler jeg meg ghostet. Anonymkode: 9f625...d28
KallePils Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 Du tok ditt valg. Andre tar sitt. Sånn er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå