Gå til innhold

Sterkere tester men blør

Månestråla

Anbefalte innlegg

Jeg har småblødd siden søndag og testet positiv på onsdag og nå, torsdagskveld igjen. Testen er sterkere ikveld enn i går tidlig men jeg bekymrer meg jo for blødningene. Er det noen her som har erfaring med dette? Vet man bare må avvente og se men dagene går så ufattelig treige😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Månestråla skrev (7 minutter siden):

Jeg har småblødd siden søndag og testet positiv på onsdag og nå, torsdagskveld igjen. Testen er sterkere ikveld enn i går tidlig men jeg bekymrer meg jo for blødningene. Er det noen her som har erfaring med dette? Vet man bare må avvente og se men dagene går så ufattelig treige😅 

Jeg blødde så og si hver dag frem til uke 10 med min første. Nervepirrende og jævlig men hun blir 9 år neste uke. Krysser fingrene 🤞

Anonymkode: ec215...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg blødde så og si hver dag frem til uke 10 med min første. Nervepirrende og jævlig men hun blir 9 år neste uke. Krysser fingrene 🤞

Men blødde du friskt rødt blod? I dag er det rødere enn de forrige dagene. Så er ikke så optimistisk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestråla skrev (1 minutt siden):

Men blødde du friskt rødt blod? I dag er det rødere enn de forrige dagene. Så er ikke så optimistisk 😅

Ja gjorde det for det meste, noen dager var det brunere men stort sett ferskt rødt blod.. Var skråsikker på at det skulle gå galt hele veien til passert 10 uker.. * krysser fingrene* 🤞❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja gjorde det for det meste, noen dager var det brunere men stort sett ferskt rødt blod.. Var skråsikker på at det skulle gå galt hele veien til passert 10 uker.. * krysser fingrene* 🤞❤️ 

Tusen takk for svar ❤️ da lever jeg i håpet enn så lenge 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...