Gå til innhold

Har jeg ADHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper noen som har kjennskap til eller har selv kan hjelpe meg litt på veien her. Har i flere år, siden jeg var liten tenkt at jeg var annerledes. Det er ikke før nå i nyere tid at jeg tenker om jeg kan ha en diagnose. Er litt tilbakeholden gå til lege for synes det er flaut. Mange, spesielt unge «selvdiagnoserer» seg- så redd jeg skal bli sett på som en som gjør dette. 

Har i veldig store bølger energi. Kan bli veldig hyperaktiv. Blir fort overstimulert av lyd, lys, mye folk, mye som skjer og generelt nye inntrykk. Sliter med angst. Er ikke noe redd for å by på meg selv. Føler ofte bevegelsestrang i kropp og muskler. Kjennes ut som om kroppen ofte jobber på høygir. Sir mye hva jeg tenker på,  uten tenke meg helt om. Sliter med konsentrasjon og å skulle jobbe med noe. I den testen som leger bruker for å diagnosere ser jeg at jeg scorer høyest. Har også forsøkt i yngre dager prøvd både kokain og amfetamin- ble bare trøtt av dette. Har vært nysgjerrig i yngre dager. Har noen i familien som også har dette, så ser ikke på adhd som usannsynlig. 

Anonymkode: 0e287...7e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...