AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Tror det er start på overgangsalder for meg. Blir helt plutselig glovarm spesielt i ansikt, hår, bryst. Kan bli gjennomsvett av 20 grader og en rolig tur. Blir også eksplosiv sinna. Noen som har erfaring med østrogen behandling? Vurderer det sterkt nå. Evt noe annet som kan fungere? Er 48 år og fremdeles mensen, men ikke like jevnt som tidligere. Anonymkode: 79cbb...6bb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Jeg har det også sånn🥵men tåler ikke østrogen dessverre. Trodde jeg fikk hjerteinfarkt da jeg tok østrogen stikkpiller for sår skjede. Anonymkode: d598b...941
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har det også sånn🥵men tåler ikke østrogen dessverre. Trodde jeg fikk hjerteinfarkt da jeg tok østrogen stikkpiller for sår skjede. Anonymkode: d598b...941 Så kjedelig. Har du testet bidronning gelé? (Helsekost) Det er vel ikke helt dokumentert, men ufarlig. Tenkte å finne litt informasjon fra Japan spesielt. Det er gode på kvinner i overgangsalder. Helt pyton dette her. For meg blir det som pms nå bare 100 ganger verre. Ha4 også til tider litt sårt underliv, men det går heldigvis raskt over. Anonymkode: 79cbb...6bb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så kjedelig. Har du testet bidronning gelé? (Helsekost) Det er vel ikke helt dokumentert, men ufarlig. Tenkte å finne litt informasjon fra Japan spesielt. Det er gode på kvinner i overgangsalder. Helt pyton dette her. For meg blir det som pms nå bare 100 ganger verre. Ha4 også til tider litt sårt underliv, men det går heldigvis raskt over. Anonymkode: 79cbb...6bb Takk for tipset om bidronning gelé👌 Anonymkode: d598b...941 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Dytter tråden litt. Må være flere av oss. Noen som har funnet en behandling som virker? Ingen som har prøvd østrogen med hell? Anonymkode: 79cbb...6bb
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 Jeg har brukt østrogen i noen år. Hadde tidligere i spray og lav dose. Har nå økt dosen og taes som plaster. For meg hjelper dette, kroppen «raser» mindre, humøret mer stabilt, mindre hodepine etc. jeg benytter en privat gyn-klinikk og synes det er verdt pengene. Flinke og lyttende leger som forstår. Anonymkode: 5f531...f7a 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #7 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror det er start på overgangsalder for meg. Blir helt plutselig glovarm spesielt i ansikt, hår, bryst. Kan bli gjennomsvett av 20 grader og en rolig tur. Blir også eksplosiv sinna. Noen som har erfaring med østrogen behandling? Vurderer det sterkt nå. Evt noe annet som kan fungere? Er 48 år og fremdeles mensen, men ikke like jevnt som tidligere. Anonymkode: 79cbb...6bb Humletinktur og salvie te hjelper.Kansje du bør prøve litt johannesurt også. Anonymkode: 29d7f...fed
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #8 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har brukt østrogen i noen år. Hadde tidligere i spray og lav dose. Har nå økt dosen og taes som plaster. For meg hjelper dette, kroppen «raser» mindre, humøret mer stabilt, mindre hodepine etc. jeg benytter en privat gyn-klinikk og synes det er verdt pengene. Flinke og lyttende leger som forstår. Anonymkode: 5f531...f7a Hvor er denne private gynekologiske klinikken? Anonymkode: d598b...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå