Kvinne23 Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Snakket med legen i dag og følte jeg ble tatt seriøst angående min sterke depresjon.ble henvist til dps.men jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut til jeg får komt inn.er så sterkt deprimert. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Hei du. Dette klarer du. Ta en dag av gangen. Gå turer. Treff andre om du kan. Jeg vet det er så lett å si dette og det kan virke helt uoverkommelig når livet er vanskelig. Likevel, prøv. Det kan gi deg mer enn du aner! Og blir det for vanskelig så går du til legen igjen. ❤️ Anonymkode: b85dc...005
Kvinne23 Skrevet 24. august 2023 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei du. Dette klarer du. Ta en dag av gangen. Gå turer. Treff andre om du kan. Jeg vet det er så lett å si dette og det kan virke helt uoverkommelig når livet er vanskelig. Likevel, prøv. Det kan gi deg mer enn du aner! Og blir det for vanskelig så går du til legen igjen. ❤️ Anonymkode: b85dc...005 Kan ikke gå turer har betenelse i begge føtter.så veldig vondt å gå.begynner å bli dårligere og dårligere
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 Kvinne23 skrev (9 minutter siden): Kan ikke gå turer har betenelse i begge føtter.så veldig vondt å gå.begynner å bli dårligere og dårligere Prøv å finn en jobb du kan passe i som ikke innebærer mye ståing og gåing. Å bare daffe hjemme gjør hvem som helst deprimert Anonymkode: f7d8c...d34
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 Så bra at du føler du blir tatt seriøst. Hold ut! Anonymkode: d5794...06a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 Prøv å ta det en dag av gangen. Kanskje tenker du nå at ventetiden blir veldig lang, det tenkte jeg også når jeg ble henvist. Men så tok det bare noen få uker før jeg fikk komme inn. Blir det for tøft kan du kontakte fastlegen din på nytt og komme inn for samtaler mens du venter. Det kan også hende at du kan få midlertidig hjelp av psykisk helseteam i kommunen. Hvis det blir fare for liv og helse så må du ringe legevakten (eller til og med 113 hvis det er helt akutt). Anonymkode: 86326...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå