Gå til innhold

det er usunt å bruke bh.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er usunt å bruke bh. Helsa di er viktigst.

De utrolige fordelene med å gå uten BH - Veien til Helse

Bh-er: - Nå skal jeg ta denne forbannede tingen av (kk.no)

fra kildene:

• BH-er gjør ikke noe som er til fordel for brystene.
  • Å gå uten BH forbedrer blodsirkulasjonen.
  • Faktisk fører bher til mere slappe bryster.
  • Ubehagelig, kan føre til utvikling av brystkreft.

syns det er urettferdig at man skal bruke bh for å skjule et naturlig kroppsdel på ubehagelig vis. Jeg skjønner at det kan være uprofesjonelt, men det er et kroppsdel man lærer om på barneskolen. burde halve befolkningen skjule det fra andre?

Anonymkode: 5205a...2fd

• Liker 3
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg tok brystløft og silikon var det mye mer ubehagelig å gå uten BH. Vondt at de hang og slang sånn. 

Men enig i at det ikke burde vært negativt å droppe det for de som ønsker det. For nå går jeg gjerne uten, men føler ikke at det er akseptert. 

Anonymkode: ed276...b6e

Skrevet

Jeg bruker ikke bh for å skjule puppene, jeg bruker det for å støtte. Kan godt gå uten bh hjemme, men generelt sett syns jeg det ofte er ubehagelig å gå uten. 

Viktig at bh´en ikke er for stram, og spileløs er åpenbart sunnest. 

Anonymkode: 72bfc...15a

• Nyttig 7
Skrevet

Ingen som er nødt til å gå med BH i 2023 og ja det er helt riktig, helsa til folk er viktigst. Bare å droppe BH, så blir det mer og mer akseptert jo flere som går uten. Hvorfor bry seg om hva andre synes om at du går uten BH?

Skrevet
Elooon skrev (2 minutter siden):

Ingen som er nødt til å gå med BH i 2023 og ja det er helt riktig, helsa til folk er viktigst. Bare å droppe BH, så blir det mer og mer akseptert jo flere som går uten. Hvorfor bry seg om hva andre synes om at du går uten BH?

Kommer vel an på bekledningen ellers. Skal man gå uten bh så kan man jo la være å gå med vide tskjorter som viser alt. BH er ikke farlig, det er verre å spise pølser og pizza. 

Anonymkode: 72bfc...15a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser helt forferdelig ut uten BH når jeg går i vanlige klær, så må bruke det i offentligheten. Ille deilig å gå uten hjemme!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kommer aldri til å slutte å gå med bh, uansett hvor "usunt" det liksom skal være. Tar den kun av ved leggetid. Føler meg som ei sjuske uten bh. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ekstremt ubehagelig å gå uten bh.

Og det med at bh gjør at brystene henger mer tror jeg absolutt ingenting på. Jeg har alltid gått med bh siden jeg var 18 og jeg er nå midt i 50 -åra og har, selv om jeg har ammet flere barn ikke hengepupper. Søsteren min derimot som aldri har gått med bh har skikkelige hengepupper, selv om hennes er mindre enn mine og hun ikke har barn.

Anonymkode: 8940d...888

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Meg uten BH er et nitrist syn. 😂 Kommer aldri til å vise meg offentlig uten.

Anonymkode: ea09f...46d

• Liker 2
Skrevet

Har for store pupper til å gå uten. Bruker spileløse da. Hjemme bruker jeg amme-singlett for da holder den på girlsa, men er mer behagelig og praktisk. 

Anonymkode: ed9f9...7a7

• Liker 1
Skrevet

Bh er ikke ubehagelig om den passer. Nekter også å tro at et klesplagg kan føre til brystkreft, det er det største pisspreiket jeg har hørt! 

Anonymkode: c26e0...720

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis man ikke vil at folk skal nistirre på denne tiden av året så må man gå med BH. Man trenger ikke være ung, deilig, slank eller vakker for at menn og gamle damer skal stirre på brystene dine når man går uten BH. 

Jeg synes dette er såpass ekkelt at jeg går med BH på jobb og ved sosiale sammenkomster. Ellers helst ikke.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er usunt å bruke bh. Helsa di er viktigst.

De utrolige fordelene med å gå uten BH - Veien til Helse

Bh-er: - Nå skal jeg ta denne forbannede tingen av (kk.no)

fra kildene:

• BH-er gjør ikke noe som er til fordel for brystene.
  • Å gå uten BH forbedrer blodsirkulasjonen.
  • Faktisk fører bher til mere slappe bryster.
  • Ubehagelig, kan føre til utvikling av brystkreft.

syns det er urettferdig at man skal bruke bh for å skjule et naturlig kroppsdel på ubehagelig vis. Jeg skjønner at det kan være uprofesjonelt, men det er et kroppsdel man lærer om på barneskolen. burde halve befolkningen skjule det fra andre?

Anonymkode: 5205a...2fd

"Å gå uten BH en hel dag kan gi deg den perfekte muligheten til å samhandle bedre med brystene dine." 

Yeah, right. Dette virket jo seriøst og etterrettelig. 🤣 

Anonymkode: 2658e...3ed

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

En lærer også om penis, rumpe og vulva igjennom grunnskolen, betyr ikke at en må vise dette til alle til enhver tid. Det er ikke slik at selv om noe er naturlig så er det frislipp og full pupp til enhver tid i enhver situasjon! 

Anonymkode: cdb3b...8a5

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det ser rett og slett stygt og sjuskete ut, uavhengig av formen på puppene. Litt sånn forvirret sykehuspasient på sterke smertestillende som vandrer rundt i gangene i bare skjorta.

Ja, pupper er naturlige kroppsdeler. Det er baller og peniser også, men ingen av disse kroppsdelen trenger å boltre seg fritt og slenge alle veier til allmenn beskuelse.

Anonymkode: 7ded8...83e

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg har født to barn, men har ganske små pupper - dog er de litt hang loose 🤪

Jeg bruker sjeldent bh. Jeg tenker at : om folk vi glo, så får de bare glo. Jeg velger behag, over noe annet. Hva andre tenker får være dems sak. Free the niples, right?

Anonymkode: fc2e4...01e

Skrevet
Polyester skrev (1 time siden):

Hvis man ikke vil at folk skal nistirre på denne tiden av året så må man gå med BH. Man trenger ikke være ung, deilig, slank eller vakker for at menn og gamle damer skal stirre på brystene dine når man går uten BH. 

Jeg synes dette er såpass ekkelt at jeg går med BH på jobb og ved sosiale sammenkomster. Ellers helst ikke.

Jeg syntes synd på mennesker som har dette synet på å gå uten bh. Jeg tenker at disse menneskene lider at utrolig dårlig selvbilde. Det gjør forsåvidt jeg også, men jeg har lært å gi litt mer faen (om hva sånne som deg mener). Hvorfor skal man skamme seg over å gå uten bh UNDER ET KLESPLAGG? Fyf for no tull! La folk gå akkurat som de vil. Hadde du gått uten bh, uten noe over, kunne jeg hatt forståelse for det - men du har jo faktisk dekket deg til. Hjelpes meg. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har det av og til på jobb, men jeg synes alle er ubehagelige, også spileløse. I dag måtte jeg ta den av fordi den gnagde. Har gått litt opp i vekt så de strammer sikkert mer enn før. Skal ned igjen så gidder ikke kjøpe nye.

Har en supermyk fra Forever 21 som er den eneste jeg ikke merker. Bruker heller en singlet under, har ganske små pupper som ikke henger så veldig. Enkelte plagg ser best ut med BH-under, har én spileløs push up liggende i påkommende tilfelle, men jo eldre jeg blir jo oftere trumfer komfort utseende 😄

Anonymkode: e5159...711

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg syntes synd på mennesker som har dette synet på å gå uten bh. Jeg tenker at disse menneskene lider at utrolig dårlig selvbilde. Det gjør forsåvidt jeg også, men jeg har lært å gi litt mer faen (om hva sånne som deg mener). Hvorfor skal man skamme seg over å gå uten bh UNDER ET KLESPLAGG? Fyf for no tull! La folk gå akkurat som de vil. Hadde du gått uten bh, uten noe over, kunne jeg hatt forståelse for det - men du har jo faktisk dekket deg til. Hjelpes meg. 

Jeg tror du misforsto hva jeg mente. Jeg mener ikke at det er greit å stirre eller at det er noe skammelig eller galt i å gå uten BH. Ingen burde skamme seg over den kroppen de har. Jeg velger oftest å ikke bruke BH utenfor jobb.

Det jeg mente er at jeg opplever at menn og eldre kvinner stirrer på meg og at jeg ikke er komfortabel med det, derfor velger jeg BH på jobb og i selskaper. Jeg ønsker å beskytte meg selv fra å bli glodd på.

Dessverre er det slik at bryster, en ikke-seksuell kroppsdel, fortsatt er seksualisert. Dette sitter såpass fast i menns og gamle damers hode at de stirrer på meg selv om jeg ikke er vakker, sexy, slank eller ung.

• Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det ser rett og slett stygt og sjuskete ut, uavhengig av formen på puppene. Litt sånn forvirret sykehuspasient på sterke smertestillende som vandrer rundt i gangene i bare skjorta.

Anonymkode: 7ded8...83e

50D5D246-501D-4370-B56B-5B454E1C6F83.gif.43ff7f349553104ddd54e3d3d9937644.gifE7C96D4D-FB50-4543-8392-D74C924D5EE1.gif.cf4ab73de12216ff169b7dfdc0f80295.gif  Du er kjent med forvirrede sykehuspasienter på sterke smertestillende som vandrer rundt i gangene i bare skjorta? 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...