AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Jeg har for første gang fått corona, og jeg er syk. Nesten 40 i feber og store smerter, som en influensa. Feberen og smertene går litt ned med Paracet, for så å øke igjen etter et par timer. Jeg hoster litt, men det er feberen og smertene som er verst. Jeg har tatt to vaksiner, men det er lenge siden. Er det flere her som har corona nå? Hvordan er symptomene? Anonymkode: b2e38...4b8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Jeg tror jeg hadde en runde. Varte kun 3 døgn. Influensalignende som kom plutselig. Feber, ledd, muskler rennende nese og litt hovne lymfeknuter. Faren min fikk det samme rett etter meg. Jeg har tatt 3 vaksiner Anonymkode: e71ef...1be
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 Dere trenger ikke snakke om antall vaksiner lenger, for det første er det så lenge siden vaksinene er tatt, og for det andre viste det seg jo at vaksinene ikke hjalp, hverken mot smitte eller grad av sykdom. God bedring, ts😊 Anonymkode: 3d45e...aa2 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 Ikke nå, men hadde covid i fjor sommer og høsten før det. Milde symptomer, sist gang hadde jeg ikke en gang feber. Ingen vaksiner. Men masse d vitamin og sink da. Anonymkode: 1cbc8...695 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Dere trenger ikke snakke om antall vaksiner lenger, for det første er det så lenge siden vaksinene er tatt, og for det andre viste det seg jo at vaksinene ikke hjalp, hverken mot smitte eller grad av sykdom. God bedring, ts😊 Anonymkode: 3d45e...aa2 Hvorfor sprer du løgn? Anonymkode: 6e8b5...d44 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere trenger ikke snakke om antall vaksiner lenger, for det første er det så lenge siden vaksinene er tatt, og for det andre viste det seg jo at vaksinene ikke hjalp, hverken mot smitte eller grad av sykdom. God bedring, ts😊 Anonymkode: 3d45e...aa2 Tror neppe at 3 forskjellige legespesialister ville anbefalt meg å ta 3, 4 og 5. dose (den siste senest i sommer) hvis dette var sant. Veldig dumt å spre usannheter om noe såpass viktig. Du må lese deg opp på dette temaet, men kanskje helst lære deg kildekritikk først. Anonymkode: fab9e...b82 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #7 Skrevet 24. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Dere trenger ikke snakke om antall vaksiner lenger, for det første er det så lenge siden vaksinene er tatt, og for det andre viste det seg jo at vaksinene ikke hjalp, hverken mot smitte eller grad av sykdom. God bedring, ts😊 Anonymkode: 3d45e...aa2 De hjelper mot grad av sykdom. Anonymkode: 7aedd...0f1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå