Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du hadde en far på 64, som fikk seg en kjæreste på 42, ville du tenkt det var greit eller rart? Ikke utroskap eller noe sånt i bildet, far og mor har aldri vært et par.

Anonymkode: 54fd7...75b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvsagt helt greit, hvorfor skulle det være et problem?

Anonymkode: 27d9b...8bd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde syns det var utrolig kleint.. Faren min er bare noen år eldre enn det, og mannen min er på denne damens alder..Ville vært rart..

Anonymkode: 26c99...3cc

• Liker 2
Gjest Msramkins
Skrevet

Det er selvfølgelig greit å synes det er litt rart, hverfall i begynnelsen. Men dersom far din liker denne damen, og de har det bra sammen, burde du gi henne en sjanse. Etter en tid er det ikke sikkert du tenker noe over det lenger. 

Skrevet

Stor aldersforskjell, men det viktigste er vel at han er lykkelig?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde jo lurt på hva hun fikk ut av relasjonen, altså hvorfor en ung middelaldrende kvinne gadd å kaste bort svært gode år på en nesten-pensjonist? Og hadde vært bekymra for arven min, for NOE må ha frista dama (noe annet oh mer enn en aldrende mann).

Og så hadde jeg mista litt respekt for far, må medgi det. Hadde tenkt han hadde en umoden og lite verbal måte å takle dødsangst på.

Anonymkode: 60d19...e0f

• Liker 1
Skrevet

Hadde jo bare måttet respektere det, særlig med tanke på at det er samme aldersforskjell som jeg og mannen har😂 

Anonymkode: 465e3...2ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om du hadde en far på 64, som fikk seg en kjæreste på 42, ville du tenkt det var greit eller rart? Ikke utroskap eller noe sånt i bildet, far og mor har aldri vært et par.

Anonymkode: 54fd7...75b

Min far var 48 da han fant seg ei på 19. Det er rart. 64 og 42 er stor forskjell men mye mer innafor.

Anonymkode: f0b58...b00

• Liker 2
Skrevet

Har de det godt sammen? Hvis ja, så burde alt være greit. De er begge godt voksne mennesker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Min far var 48 da han fant seg ei på 19. Det er rart. 64 og 42 er stor forskjell men mye mer innafor.

Hvordan taklet du det? ❤️

Anonymkode: c4c45...74e

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan taklet du det? ❤️

Anonymkode: c4c45...74e

Det var ikke så ille for meg ettersom jeg ikke vokste opp med han. Men mine yngre søsken hadde det ganske tøft. Spesielt siden han faktisk var utro med dette kvinne mennesket mot deres mor. Yngste søsken var på hennes alder... 🫣 (jeg var 29).

Skrevet

Det kommer vel an på hvordan hun er og om de er lykkelige sammen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...