Gå til innhold

Spørsmål om Yves Rocher

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har erfaringer med Yves Rocher? Er det noen produkter de er spesielt gode på, eller motsatt: spesielt dårlige? Hva anbefaler du?

Siden de ikke har fysiske butikker her i landet krever det litt mer å få prøvd ut produktene, i alle fall for de av oss som ikke reiser ofte til et sted hvor det finnes. 

Jeg så at Margareta Grääs åpnet adventskalender derfra for noen dager siden, men jeg har null forhold til produkter derfra selv. Jeg forbinder dem kun med at jeg har sett kataloger derfra i barndommen, og jeg trodde derfor at det enten var et billigmerke eller noe nettverkssalg/mlm-greier. Men når jeg ser på nettsidene deres så ser prisene ut til å være i mellomsjiktet (mye billigere enn designermerker og kjente sminke- og hudpleiemerker, men betydelig dyrere enn billigmerker som Catrice, Essence eller ting man får kjøpt på Normal), og det virker heller ikke som det er mlm. 

Så derfor: er det verdt det å forsøke noe derfra?

Anonymkode: a63e6...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt en og annen ting derfra, blandt annet enn low poo shampoo som var ganske god, ellers bare såper og lotions, helt gjennomsnittlig, ikke noe wow. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte adventskalenderen deres i fjor, og jeg er fornøyd! Jeg synes de har gode produkter som lukter veldig godt. Jeg har en parfyme (A la Lande), micellar water, rensegel, mascara, ansiktsskrubb, og hårvann som luktet himmelsk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndkremen er ikke så verst, og dusjsåpene. Sminken er middels. Parfymer har de hatt mange gode av opp igjennom, kjenner ikke til dem fra de siste årene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har parfymer ( Cuir de Nuit, Voile d'Ocre ) som kan anbefale. Blush er også ok. Ikke noe mer.

yr.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Yves Rocher.

De har mange gode parfymer, en nydelig olje og masse gode bodylotions. Kan gå god for alle produktene, det er gode ingredienser i de. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte noen kremer der til ansiktet og øyene, hadde gode resultater i test men de kladder noe helt forferdelig så for meg er de helt ubrukelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...