AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 En kvinne med diagnosene sosiopati og narsissisme viser hvordan de forfører folk som kan være nyttig, ikke for å utføre triksene selv (jeg syns de er direkte onde og motbydelige, med unntak av det å holde igjen på sex) men de tingene hun nevner er og noe mange «normale» menn holder på med, så deler disse så dere kan se hva dere skal holde utkikk for, spesielt dere som bruker tinder Anonymkode: c98e7...784
Gjest Putimir Vladin Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 "Normal mann" her. Dvs. Sosiopat og narsissist. Har ikke Tinder, så derfor tenkte jeg å bjuda på en kaffedate her. Jeg spanderer selvfølgelig hele gildet. (Du blir stående i evig moralsk gjeld)
Rosakatt Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 Der er litt rart å tenke på at det kan hende alt dette er løgn også. Hun er jo manipulativ, å manipulerer kanskje seerne hvor mye makt hun har, å hvor mye de kan få av å følge henne. Hun tjener vel kanskje penger på dette, å får også oppmerksomhet og denne makten det virker som om hun liker. De mennene som gjør dette kan jo liksågodt være sosiopater de også "Jeg er ikke slem, fordi det er andre slemme der ute" men det gjelder da ikke nødvendigvis "ofrene" hennes, å er urelevant.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 6 minutter siden, Rosakatt said: Der er litt rart å tenke på at det kan hende alt dette er løgn også. Hun er jo manipulativ, å manipulerer kanskje seerne hvor mye makt hun har, å hvor mye de kan få av å følge henne. Hun tjener vel kanskje penger på dette, å får også oppmerksomhet og denne makten det virker som om hun liker. De mennene som gjør dette kan jo liksågodt være sosiopater de også "Jeg er ikke slem, fordi det er andre slemme der ute" men det gjelder da ikke nødvendigvis "ofrene" hennes, å er urelevant. Sant det! Men syns det gjenspeilte adferden til fuckboys så kan være greit å se hvordan de tenker og oppfører seg. Ikke de åpenbare, men de som er virkelig trent i manipulering og litt oppi åra. For meg var dette en oppvekker da jeg har felt mine tårer tidligere og lurt på hva som skjedde når de gikk fra å love gull og grønne skoger til å ghoste, var til stor hjelp å se at disse mennene tydeligvis bare har ledd av meg og kjedet seg og at det var helt uvesentlig og ikke noe galt med meg. Anonymkode: c98e7...784
Rosakatt Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sant det! Men syns det gjenspeilte adferden til fuckboys så kan være greit å se hvordan de tenker og oppfører seg. Ikke de åpenbare, men de som er virkelig trent i manipulering og litt oppi åra. For meg var dette en oppvekker da jeg har felt mine tårer tidligere og lurt på hva som skjedde når de gikk fra å love gull og grønne skoger til å ghoste, var til stor hjelp å se at disse mennene tydeligvis bare har ledd av meg og kjedet seg og at det var helt uvesentlig og ikke noe galt med meg. Anonymkode: c98e7...784 Hoff, synd du har blitt behandlet sånn 😔 Om du er singel og på leting, håper jeg du møter en strålende fin fyr snart! 🌞 Du har rett, det er veldig viktig at det snakkes om. Jo flere som slipper å oppleve slikt, jo bedre. Men lurer også på hvor mange som bruker dette og lignende metoder til å prøve å kapre kjekkasen de sikler etter. Føler det er så mange der ute som virkelig påvirker folk til å ødelegge for segselv og andre for tiden. Men samtidig blir det jo fler som påvirker folk til å tenke bedre om segselv å, så det blir vel bare mer av alt. Når jeg hører henne prate så begynner jeg å lure hva målet er. Lurer på om sosiopater føler kjærlighet, samhold og slikt? Virker så tomt å bare manipulere og manipulere, men å aldri nå noen reel følelse som forelskelse. Det er jo oppmerksomhet, sex, bekreftelse, men hva mer? De føler det kanskje ikke, men virker som en trist sykdom. Dømt til å aldri føle så mye for noen. Om jeg ikke misforstår å de gjør det da, å hun har kanskje noen hun er glad i også.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 7 minutter siden, Rosakatt said: Hoff, synd du har blitt behandlet sånn 😔 Om du er singel og på leting, håper jeg du møter en strålende fin fyr snart! 🌞 Du har rett, det er veldig viktig at det snakkes om. Jo flere som slipper å oppleve slikt, jo bedre. Men lurer også på hvor mange som bruker dette og lignende metoder til å prøve å kapre kjekkasen de sikler etter. Føler det er så mange der ute som virkelig påvirker folk til å ødelegge for segselv og andre for tiden. Men samtidig blir det jo fler som påvirker folk til å tenke bedre om segselv å, så det blir vel bare mer av alt. Når jeg hører henne prate så begynner jeg å lure hva målet er. Lurer på om sosiopater føler kjærlighet, samhold og slikt? Virker så tomt å bare manipulere og manipulere, men å aldri nå noen reel følelse som forelskelse. Det er jo oppmerksomhet, sex, bekreftelse, men hva mer? De føler det kanskje ikke, men virker som en trist sykdom. Dømt til å aldri føle så mye for noen. Om jeg ikke misforstår å de gjør det da, å hun har kanskje noen hun er glad i også. Takk for det, håper jeg du og gjør 🥰 Veldig synd at slike råd sirkulerer ja, ser det gjør det for begge kjønn og det er forkastelig. Sånt skaper ikke trygghet og gode relasjoner. Det modige er å være sårbar og kommunisere åpent, men det ser man mindre og mindre av. Folk opplever disse menneskene og lukker seg. Tenkte akkurat det samme som deg i hele siste avsnitt da jeg så dette. Når hun pratet tenkte jeg bare så ekstremt tomt og meningsløst. Når hun fortalte om alle triksene for å holde de på kroken tenkte jeg at det hadde jeg aldri orket å bruke energi på for får jo ingenting ut av det annet enn stress. Helt enig med deg der altså, og er nok oppmerksomhet og bekreftelse de lever for. Egentlig heldige vi som ikke forstår behovet 🙈 Kan ikke forestille meg å være helt følelsesløs. Hun i videoen har forøvrig også vært åpen om psykisk vold fra far i oppveksten Anonymkode: c98e7...784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå