AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Jeg har blitt kjent med en veldig snill dame. Hun er oppe i tidlig i 40 årene og jeg er i tidligere i 30 årene. Vi skriver til hverandre veldig ofte, og kan sitte og snakke fra kl 10 på kvelden til kl 4 på morgenen på videocall. Vi snakker om alt muligt, fra interiør, til barndom og diverse greier.. Vi har åpnet opp om oss ganske tidlig om hva som skjedde i barndommene. Personen har også et barn, som hun har introdusert meg til, veldig ung alder(under 10). Jeg har begynt å bli veldig glad i denne damen, og på den måten hun snakker til meg så virker det det samme. Hun tar mere initiativ en meg til å ta kontakt, og ringer meg mere en jeg gjør til henne. Noe som er supert for min del. Sender meldinger at hun tenker på meg, vil ha meg på besøk etc Er dette en god sti framover? Er bare så redd før å bli såra igjen da jeg har vært i et psykisk forhold tidligere, og vil ikke det samme skal skje igjen. Hun bor et stykka unna meg, men å ta fly eller kjøre ditt er ikke et stort problem for meg. Så spørsmålet er egentlig: Virker hun veldig interessert i meg? Anonymkode: a0ee1...386
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Ja, hun virker interessert. Anonymkode: e6543...b00 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå