Gå til innhold

Noen som har erfaring med overmadrass fra Jysk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har bare erfaring med dreamzone overmadrass fra Jysk, og det var bare helt ræva. Søkk etter kort tid.

Anonymkode: 969e8...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har bare erfaring med dreamzone overmadrass fra Jysk, og det var bare helt ræva. Søkk etter kort tid.

Ikke hør på dette tullet. Jeg har hatt min wellpur madrass T65  i over 10 år nå. Like god. Gold serien har bredt spekter av forskjellige typer overmadrasser. T120 er feks veldig myk. En fordel med sengene fra jysk iforhold til andre jeg kjenner som feks har Svane er at jysk madrassene ikke får grop over tid. De holder seg faste. Etter min mening både riktig i pris og ikke minst kvalitet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en wellpur madrass fra Jysk, jeg er usikker nøyaktig hvilken, men det var den dyreste modell da vi kjøpte den. Og madrassen er veldig myk og god, men jeg blir nå veldig varm av å sove i sengen. Ikke sånn at jeg vil bytte den ut, da samboeren min elsker den, og senga er veldig god å ligge i, men slik at jeg måtte bytte til mye tynnere dyne, og kan ikke lengre bruke stor myk og god dundyne, fordi jeg blir kokt.  Bruker nå tynn og lett sommerdyne fra Ikea. :)  

Anonymkode: ffc93...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nev skrev (14 timer siden):

Ikke hør på dette tullet. Jeg har hatt min wellpur madrass T65  i over 10 år nå. Like god. Gold serien har bredt spekter av forskjellige typer overmadrasser. T120 er feks veldig myk. En fordel med sengene fra jysk iforhold til andre jeg kjenner som feks har Svane er at jysk madrassene ikke får grop over tid. De holder seg faste. Etter min mening både riktig i pris og ikke minst kvalitet. 

Tull? Slutt med sånne idiotiske hersketeknikker og lær deg heller å lese. Jeg har ikke wellpur, jeg har dreamzone. Og ja, det ble faktisk søkk etter kort tid. Jeg kjøpte heller overmadrass fra Jensen på salg, og betalte ikke så mye mer. Har holdt seg perfekt i daglig bruk i flere år.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har overmadrass fra Jysk. Hadde lest veldig mye positivt, og byttet ut den framfor å kjøpe ny seng med en gang. Det eneste jeg har å utsette på den er at den luktet veldig syntetisk plastikk liksom. Veldig rart. Så vi kommer nok til å bytte den ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har overmadrasser fra Jysk i alle sengene, og de fungerer veldig bra. Personlig liker vi best typene med memoryfoam, men det er jo en smakssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tull? Slutt med sånne idiotiske hersketeknikker og lær deg heller å lese. Jeg har ikke wellpur, jeg har dreamzone. Og ja, det ble faktisk søkk etter kort tid. Jeg kjøpte heller overmadrass fra Jensen på salg, og betalte ikke så mye mer. Har holdt seg perfekt i daglig bruk i flere år.

Ja.. Tull.  Du ser jo det står Tull. Kan godt stave det. T U L L.  Fint at du har fra Jensen og Bjarne. Du har fått en mandagsutgave. Jysk overmadrassene har vunnet test i tillegg 

https://dinside.dagbladet.no/bolig/test-av-overmadrasser/61751332#:~:text=Vinneren av testen er toppserien,i testen (60 prosent).

T35 madrassene er sykt gode. Bare tull at de er dårlige. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overmadrass wellpur fra Jysk, følte jeg kom til himmelen da jeg tok den i bruk! Superfornøyd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskath skrev (9 minutter siden):

Jeg har overmadrass wellpur fra Jysk, følte jeg kom til himmelen da jeg tok den i bruk! Superfornøyd.

Ja. Enig. Superfornøyd her også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd! Har hatt min i 3 år nå og er kanskje på tide med ny eller? Uansett meget fornøyd.

Anonymkode: 4e5b9...2c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne: 

https://jysk.no/soverom/madrasser/overmadrasser/overmadrass-150x200-gold-t65-hvit-wellpur

Den var helt grusom! Det var som å synke ned i en grop, og hver morgen måtte jeg kravle opp fra gropen igjen. Begynte faktisk å grue meg til å legge meg! 

Heldigvis fikk jeg levert den tilbake til Jysk og fikk igjen pengene.   

Nå har jeg kjøpt denne:

https://www.mobelringen.no/svaner-embrace-latex-overmadrass#257=5

Denne er som en drøm! Føler jeg har en Rolls Royce nå!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nev skrev (41 minutter siden):

Ja.. Tull.  Du ser jo det står Tull. Kan godt stave det. T U L L.  Fint at du har fra Jensen og Bjarne. Du har fått en mandagsutgave. Jysk overmadrassene har vunnet test i tillegg 

https://dinside.dagbladet.no/bolig/test-av-overmadrasser/61751332#:~:text=Vinneren av testen er toppserien,i testen (60 prosent).

T35 madrassene er sykt gode. Bare tull at de er dårlige. 

Herregud for et utrivelig menneske du er. Jeg svarte bare på TS sitt spørsmål, hva dagbladet sier er helt irrrelevant. Du tror virkelig de er sengeeksperter? Forøvrig er det ikke t35 vi hadde. Ikke at det spiller noen rolle, for du er full av dritt likevel. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (11 minutter siden):

Jeg kjøpte denne: 

https://jysk.no/soverom/madrasser/overmadrasser/overmadrass-150x200-gold-t65-hvit-wellpur

Den var helt grusom! Det var som å synke ned i en grop, og hver morgen måtte jeg kravle opp fra gropen igjen. Begynte faktisk å grue meg til å legge meg! 

Heldigvis fikk jeg levert den tilbake til Jysk og fikk igjen pengene.   

Nå har jeg kjøpt denne:

Svane og Jensen er nydelig og i en klasse for seg. Verdt å legge ekstra penger i madrass/overmadrass,uten tvil :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Svane og Jensen er nydelig og i en klasse for seg. Verdt å legge ekstra penger i madrass/overmadrass,uten tvil :) 

Og nå er det tilbud på dem!! Lurt å benytte seg av det!

Endret av tirben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
tirben skrev (3 minutter siden):

Og nå er det tilbud på dem!! Lurt å benytte seg av det!

Jeg kjøpte overmadrass fra jensen i sommer til 50 %. Glade gjester :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min krympet inn 15 cm etter å ha ligget på den en stund. Så jeg er ikke fornøyd…. 

Anonymkode: a02f2...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nev skrev (21 timer siden):

Da jeg kjøpte T65 ble det grop med en gang.  Måtte kravle ut hver morgen. Helt grusomt! Fikk vondt i ryggen av å sove i den. Svane og Jensen er en helt annen kvalitet. For ikke å snakke om Tempur! Men de er dyre da!! 

Nå er det forøvrig salg på madrasser på de fleste møbelkjedene. 

Endret av tirben
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, tirben said:

Nå har jeg kjøpt denne:

Men dette er jo latex madrass. Jeg tror de alle fleste foretrekker memory foam foran latex overmadrass, de latex er virkelig for spesielt interesserte.

Anonymkode: ffc93...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...