AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Jeg hadde klikka hvis jeg måtte være sammen med moren min hver dag i en uke. Jeg er over 30.. Mye fordi jeg ville måtte sove i hennes seng mens hun bråker med tlf sin. Men omvendt så er jeg usikker på hvor lenge hun ville hatt meg der, vet at jeg går lei fortere enn henne 🤪 er så klart uansett veldig glad i henne men hvordan er det for dere? Både i forhold til hvor lenge dere som voksne kunne vært hos foreldre, eller om dere selv har voksne barn; hvor lenge skulle du ønske barnet ditt var hos deg? Anonymkode: 8a964...999
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Måtte sove i hennes seng?! Seriøst? En madrass på stuegulvet eller no må da vel være det man gjør?! Til spørsmålet ditt, det kommer ann på hvor stor bolig man har. I eneboligen vi hadde før, kunne lett hatt besøk der av voksent barn i en uke og to, ikke noe problem, bare trivelig det, da det er plass og romslighet for 2 + personer. Nå i mindre leilighet, hvis hen bodde langt ifra og kom på besøk, så en 2-3 dager maks der hen måtte sovet på madrass i stua. Anonymkode: 58676...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå