Gå til innhold

Hvis du kunne velge selv, hvor lenge skulle du ønske at ditt (godt) voksne barn var hos deg for hvert besøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde klikka hvis jeg måtte være sammen med moren min hver dag i en uke. Jeg er over 30.. Mye fordi jeg ville måtte sove i hennes seng mens hun bråker med tlf sin. Men omvendt så er jeg usikker på hvor lenge hun ville hatt meg der, vet at jeg går lei fortere enn henne 🤪 er så klart uansett veldig glad i henne 

men hvordan er det for dere? Både i forhold til hvor lenge dere som voksne kunne vært hos foreldre, eller om dere selv har voksne barn; hvor lenge skulle du ønske barnet ditt var hos deg?

Anonymkode: 8a964...999

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte sove i hennes seng?! Seriøst? En madrass på stuegulvet eller no må da vel være det man gjør?!

Til spørsmålet ditt, det kommer ann på hvor stor bolig man har. 

I eneboligen vi hadde før, kunne lett hatt besøk der av voksent barn i en uke og to, ikke noe problem, bare trivelig det, da det er plass og romslighet for 2 + personer. Nå i mindre leilighet, hvis hen bodde langt ifra og kom på besøk, så en 2-3 dager maks der hen måtte sovet på madrass i stua. 

Anonymkode: 58676...90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...