AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Hvordan er veiene ned ditt? Jeg er ikke så veldig vandt til å kjøre i store byer og vil helst unngå å måtte kjøre inn til byene for og komme meg gjennom. Er det bare å følge e6 helt innover? Å kjøre forbi oslo? Anonymkode: 8f21e...511
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan er veiene ned ditt? Jeg er ikke så veldig vandt til å kjøre i store byer og vil helst unngå å måtte kjøre inn til byene for og komme meg gjennom. Er det bare å følge e6 helt innover? Å kjøre forbi oslo? Anonymkode: 8f21e...511 Sving av e6 og inn på riksvei 4 ved mjøsbrua...da kjører du riksvei 4 til drammen eller sandvika. Jeg kjører alltid den veien for å slippe oslokaoset. Anonymkode: f4bcb...b1e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Sving av e6 og inn på riksvei 4 ved mjøsbrua...da kjører du riksvei 4 til drammen eller sandvika. Jeg kjører alltid den veien for å slippe oslokaoset. Anonymkode: f4bcb...b1e Har du muligheter å markere på google maps hvor det er ? Anonymkode: 8f21e...511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå