Gå til innhold

Noen som tror på myten at kvinner verdsetter personlighet fremfor utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann 32.. 

avvist på smekken i alle arenaer, men samtidig hører jeg stadig at det er personligheten som veier mest. Jaha.. de vil jo ikke vite hvordan personligheten er når de avviser på ett sekund.

Anonymkode: cdbd0...4a6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, vel. Jeg har i alle fall fått meg kjerring, så alle er nok ikke interessert i utseendet men også personlighet.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Utseende er utgangspunktet og personligheten er varigheten. Enig der. Kommer du ikke gjennom døra til verten, vil ikke verten i det heletatt vurdere om du kan overnatte ;D

Anonymkode: 6a2a1...003

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mann 32.. 

avvist på smekken i alle arenaer, men samtidig hører jeg stadig at det er personligheten som veier mest. Jaha.. de vil jo ikke vite hvordan personligheten er når de avviser på ett sekund.

For meg er utseendet sekundært. Jeg har datet menn som var mye mindre attraktive enn meg, basert på personligheten deres. Kjenner flere som gjør det sånn. Selvfølgelig er det fint hvis utseendet OGSÅ er pent. Men ingen must.

• Liker 5
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Utseende er utgangspunktet og personligheten er varigheten. Enig der. Kommer du ikke gjennom døra til verten, vil ikke verten i det heletatt vurdere om du kan overnatte ;D

Anonymkode: 6a2a1...003

Sier meg enig der. Alt annet er nok bare tull. Liker ikke kvinnen det hun ser vil hun mest sannsynligvis bare gå til neste og ta det derifra.

Anonymkode: 7609e...e7e

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er ikke sikkert personligheten er så bra som du tror..

Har du hatt en ærlig samtale med en kvinne om hva vi setter høyt hos en mann? Det kan være noe annet enn det du ser på som egen god personlighet. 

Anonymkode: b3196...b47

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke sikkert personligheten er så bra som du tror..

Har du hatt en ærlig samtale med en kvinne om hva vi setter høyt hos en mann? Det kan være noe annet enn det du ser på som egen god personlighet. 

Han sier jo han ikke får en sjans til å vise om har en personlighet som er god nok. det har jeg vitnet til mange ganger,

Anonymkode: 0977b...9b7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sier meg enig der. Alt annet er nok bare tull. Liker ikke kvinnen det hun ser vil hun mest sannsynligvis bare gå til neste og ta det derifra.

Får disse kvinnene tid til å bli kjent med innsiden, eller går det rett på sjekking? Det hjelper ikke med bra personlighet dersom du gjør henne ukomfortabel ved å være for pågående. 

Vær hyggelig, vær interessert i kvinnen som person og ikke sexpartner. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg går for personligheten først og fremst.

K 38 

Anonymkode: 2e494...9f7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det funker bare om også mannen går etter personlighet og ikke utseendet. Hva slags kvinner går du etter, TS?

Anonymkode: 6051f...d48

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Status veier mest for kvinner. Uansett hva de sier. De klarer ikke styre sin egen natur.

Anonymkode: d4832...e4c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Dere som sier personlighet. spar oss a!

Det skjer ingenting før man blir kjent og hvordan kan bli kjent dersom man blir avvist pga måten man ser ut på? det TS forteller ser jeg nesten hver dag. På jobb, Online, byen etc.

Anonymkode: 2aff2...835

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Mann 32.. 

Men du har jo tydeligvis ikke personlighet 🤷‍♂️

Anonymkode: a8e76...abf

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Status veier mest for kvinner. Uansett hva de sier. De klarer ikke styre sin egen natur.

Har aldri vært sammen med en mann med høy utdanning/ inntekt. 

Anonymkode: 2e494...9f7

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Mtp at jeg er kvinne sjæl, så kan jeg med hånden på hjerte si at alle mine forhold (for jada, jeg har vært i forhold) har vært med menn jeg har blitt godt kjent med først, for å si finne ut at vi begge liker hverandre mer enn venner. OG TA DAAAAAA
JEG FALT FOR PERSONLIGHETEN.

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet

Har alltid blitt forelsket i en manns personlighet først. Utseende blir også vakrere med en flott personlighet. 

Nå er ikke jeg på tinder da. Kan være litt vanskelig å se noens personlighet utifra bare bilder 😆 Blir somregel godt kjent gjennom jobb, venner og diverse fritidsaktiviteter. 

Anonymkode: 87c7e...f14

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det funker bare om også mannen går etter personlighet og ikke utseendet. Hva slags kvinner går du etter, TS?

Anonymkode: 6051f...d48

Ja ts, går du etter utseendet? 

Kan legge til at om du prøver deg for fort uten at de har rukket å bli kjennt med deg, fått et inntrykk av noe slag, du eventuelt ikke ser på kroppspråk eller annerkejnner at du kanskje snakker med noen som er skeptiske på fremmede, er i et forhold, har dårlig selvtilitt å skubber folk unna osv, så kan det går dårlig på grunn av det også. Mye som spiller inn, ikke bare hvordan du ser ut eller er alltid heller. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mann 32.. 

Sikkert riktig at damene vekter utseende foran personlighet. Men først av alt vekter de størrelsen, størrelsen på mannens lommebok...

Jada, incel-taper-misogynistisk-bitter whatever snakk, men blir ikke mindre sant av den grunn

Anonymkode: 652dd...5ce

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Man kan like det man ser selv om mannen er overvektig, lav, skallet osv. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette!  Kvinner ønsker en mann de kan sole seg i glansen av overfor andre kvinner , og da er sosioøkonomisk status det viktigste kriteriet de går etter.

Anonymkode: 652dd...5ce

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...