AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Er i uke 24 og er fremdeles kvalm. Ingen oppkast, men konstant kvalm og uvel i den grad at medikamenter er nødvendig for å kunne være oppegående og unngå oppkast. Har fortsatt et lite håp om at kvalmen snart slipper 🙏 Er det noen som ble kvitt kvalmen veldig sent? Kom den tilbake? Anonymkode: 681d7...32b
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Den ga seg i uke 38 Kastet opp daglig til jeg gikk inn i uke 38, var helt magisk, trengte ikke medisiner lenger eller noe. Anonymkode: 6f5e5...2cb
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Jepp, kvalmen ble borte omtrent uke 30, men kunne slutte på medisiner noen uker før. Anonymkode: cc78f...dda
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Jeg ble ikke helt kvitt kvalmen, men jeg ble mye bedre i 3. trimester. Jeg kastet opp daglig frem til uke 22, og fra da av hadde jeg noen dager uten oppkast, men var fortsatt satt helt ut av spill av kvalmen. Så begynte jeg å få perioder på dagen uten at jeg var merkbart kvalm, og disse ble flere og flere og lengre og lengre. Akkurat når husker jeg ikke, jeg husker bare veldig godt den første oppkastfrie dagen i uke 22. 3. trimester var helt klart det beste trimesteret. Anonymkode: b3d9c...40c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Så godt å se at det enda er håp! Takker for svar TS Anonymkode: 681d7...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå